Skocz do zawartości

Radio, ekonomizer, kontrolki w zegarach - problem


ducat

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Po dłuższych poszukiwaniach wreszcie trafiłem na odpowiedni dla mnie radioodtwarzacz BMW Business C RDS. Podłączenie oryginalnej kostki do wiązki instalacji radiowej w BMW zleciłem profesjonalnemu elektrykowi samochodwemu (poprzedni właściciel wyrzucił oryginalną kostkę i kombinował coś z podłączeniem radia niefabrycznego)

- zrobił jak należy , wszysko gra i buczy :D .

 

Wszystko jest okay z wyjątkiem ekonomizera :evil:

 

Podczas jazdy cały czas pokazuje maxymalne zużycie paliwa.

 

Gdy zdejmę nogę z gazu i obroty spadną do jałowych - ekonomizer opada na 0

 

Gdy wyłącze radio - podczas jazdy wskazania ekonomizera są fałszywe czytaj za niskie (wskazówka nie przekracza 10l/100km)

 

Miał ktoś z Was podobny problem :?:

Dlaczego akurat ekonomizer szwankuje po podłączeniu radia :?: .

Trochę to dziwne.

Jeśli chodzi o samego elektryka, to raczej nie winiłbym go za ten stan rzeczy - facet zna sie na robocie i podłączył wszystko tak jak należy.

 

Dzięki za wszelkie sugestie.

Edytowane przez ducat
Pozdrawiam, Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

I jeszcze odnonie tego co powyżej....

 

Czy te problemy ze wskazaniami ekonomizera (opisane wyżej) + :arrow: kontrolka hamulca ręcznego, która zapala się na chwilkę tylko przy włšczaniu zapłonu (gdzy mam zacišgnięty ręczny - kontrolka nie wieci się) + :arrow: cały czas palšcy się komunikat OilService (wymieniałem olej - skasowałem - przy rozruchu mam zielone pola) (Chyba nie powinno się wiecić Oilservice podczas jazdy :shock: , przynajmniej w pištce tak nie jest)

:arrow: czy te usterki :? mogš mieć swoje ródło w legendarnych kondensatorkach zabudowanych w zegarach :?:

 

Rozbierać zegary czy nie? Co radzicie? :?:

 

To jest E30 cabrio z 1993r., więc nie tak stare z niedużym przebiegiem. W zwišzku z tym nie wiem czy kondensatorki sš do wymiany, czy może szukać usterki gdzie w okablowaniu :D

Pozdrawiam, Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Z mojej strony temat uważam za zamknięty. Przyczyną usterki okazały się wyczerpane akumulatorki w zegarach. W tej chwili cała awionika :-) w mojej bmw działa bez zastrzeżeń.
Pozdrawiam, Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.