Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
panowie pytanie jak w temacie jak najłatwiej sprawdzić czy wina nie włąćzającego się tempomatu to wina włącznika wymontować go i jak go potem sprawdzić ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

wg schematu (E32 750 91') do przełącznika idą 2 kable

od PINów EML'a: 43 i 31 (sprawdzić przejście od modułu EML, z pod maski do wtyczki przy kierownicy)

 

wtyczka jest 8 pinowa (interesują ciebie PIN'y 5 i 6 w tej wtyczce)

 

5 idzie do 31 pinu EML'a

6 idzie do 43 pinu EML'a

 

przełącznik nie jest binarny (jest połączenie/nie ma połączenia)

 

przy każdym położeniu jest jakiś opór, różny dla ustawienia prędkości, wyłączenia itd.

 

pierwsze co zrób to:

 

odpnij wtyczke od modułu EML

namierz pin 43 i 31

 

podłącz miernik, mierz opór (od 0 ohm do 2000 ohm),

 

zanotuj opór dla każdego położenia dźwigni

(musi się zmieniać)

 

jak będzie przerwa to pierwsze co to sprawdź tę wtyczke 8 pinową

pod kierownicą, może niestyk...

 

jak to sprawdzisz to będzie można dalej pójść z tematem

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź :cool2: , oby więcej takich użytkowników na forum :clap: . Sprawdzę to będziemy kontynuować temat...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.