Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. Jestem wlascicielem bmw e34 520 12V. ostatnio mam pewne problemy. Ciezko odpala. faluja obroty. wg mnie duzo pali bo ok 17-18l gazu i wydaje mi sie ze jest slaby jak na silnik dwulitrowy, ciezko spalic gume. Przypuszcam ze sklad mieszanki jest zbyt zubozaly, i czy przyczyn nalezy szukac w przeplywomierzu, czy moze silniczek krokowy ciagnie lewe powietrze. po podlaczeniu do kompa nie pokazuje zadnych bledow. :cry: :cry: :cry:
Opublikowano
witam. Jestem wlascicielem bmw e34 520 12V.

cześć ja też

 

ostatnio mam pewne problemy. Ciezko odpala. faluja obroty.

faluja obroty - niespotykane :mrgreen: (żart) - wymień przewody, świece, wyreguluj zawory i jedź do gaziarza na regulację mieszanki

 

wg mnie duzo pali bo ok 17-18l gazu i wydaje mi sie ze jest slaby jak na silnik dwulitrowy, ciezko spalic gume.

jeśli ciagle prubujesz to zrobić tym silnikiem to nie dziw sie że Ci tyle pali :mad2: :mrgreen: swoja droga 14-15 to normalny wynik dla zmiennej jazdy (miasto-trasa)

 

Przypuszcam ze sklad mieszanki jest zbyt zubozaly, i czy przyczyn nalezy szukac w przeplywomierzu, czy moze silniczek krokowy ciagnie lewe powietrze. po podlaczeniu do kompa nie pokazuje zadnych bledow. :cry: :cry: :cry:

na początek zrób to co wyżej, jeśli nie pomoże lub już to robiłeś posprawdzaj szczelność wszystkich wężyków, jeśli guma od przepływomierza do kolektora jest pęknięta - wymień ją a na koniec możesz (ja tak czasami robię :lol:) wyjąć przepływomierz, rozebrać go lekko i przemyć klapę która chodzi w środku najlepiej benzynką, ekstremalnie ja rozbierałem i czyściłem ścieżki - trochę pomogło ale to już dalsza historia - najpierw zacznij od podstaw.

 

czołgiem

Opublikowano
czesc. wymienilem wąż,ktory laczy przeplywke z kolektorem, podobnie jak ty rozbieralem przeplywomierz i nic. a dzieje sie tak przewaznie na benzynie po przelaczeniu na lpg obroty przestaja falowac, ale i tak jest slaby. po ostaniej wizycie u mechanika, wg mnie dobrego bo kilka razy mi juz pomogl wymienilem uszczelke pod kolektorem ssacym, wle i to nic nie dalo.
Opublikowano
Obroty pszestaja falowac w chwili gdy przelaczam na LPG, ale i tak jest slaby. i nie wiem czy te silniki sa takie slabe zdaje sobie sprawe ze LPG to nie benzynka, ale powinien chuba troszke lepiej jezdzic. teraz moje i przypuszczenia kieruja sie na silniczek krokowy, w ktorym ponoc znajduja sie uszczelki ktore zuzywaja sie podczas jazdy na gazie i to powoduje zasysanie powietrza, tyle wiem. a co bedzie nie mam pojecia :| :|
Opublikowano
Warto sprawdzić drożność wydechu a dokładnie katalizatora. Niestety katalizatory w autach z LPG zużywają się dosyć szybko (czasami po 50tyś km po instalacji LPG). Można rozłączyć wydech przed katalizatorem i zobaczyć czy coś się zmieniło - jeśli będzie lepiej to 99% stopiony katalizator.
Opublikowano
Jak falują ci obroty po wymianie uszczelek kolektora ssącego to sądze, że mechanior spartolił robotę i dostaje się lewe powietrze przez uszkodzoną uszczelkę kol. ssącego! Przechodziłem ten temat i wiem co mówię. Nie trudno je uszkodzić przy zakładaniu kolektora i dokręcaniu śrub. Mogło nawet nastąpić uszkodzenie przez niedokręcenie śrub. Podciśnienie jest na tyle duże że potrafi przerwać uszczelkę.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.