Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem zdecydowany żeby zagazować moje M10.

 

Mam zakład który montuje instalacje za 1790zł (chyba Lovato czy coś takiego) II generacja, duża pewna firma.

Jednak szczerze mówiąc tanio to to nie jest, instalacja ta wg mnie niewiele się różni od I generacji, najbardziej nie podoba mi się to wprowadzenie gazu przez przepływkę :norty: Jedyna różnica polega na tym, że tu składem mieszanki steruje sonda a w Igen. jest ustawiona na stałe.

 

Eksperymentował ktoś z instalacją I generacji w M10 ?

Powiem jeszcze, że to już jest pełen wtrysk.

 

 

A i jeszcze jedno, czym się niby różni instalacja II generacji do aut z monowtryskiem od tej do wielopunkta ??? Przecież gaz i tak i tak podają do kolektora :mad2: a różnica w cenie spora :twisted2:

 

Prosiłbym też o wskazanie jakiegoś dobrego zakładu w Poznaniu, który montuje instalacje w rozsądnych cenach.

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
Cena faktycznie dość wysoka... Miałem kiedyś e21 z silnikiem m10 z gazem I gen. ale to był gaźnik. Do wtrysku musisz mieć minimum II gen. ze względu na przepisy mówiące o konieczności elektronicznego sterowania dawką gazu. Ostatnio montowałem do m10 1,8 z instalacją II gen. BLOS-a - efekt bardzo pozytywny, silnik dobrze się zbiera, na wyniki spalania trzeba jeszcze poczekać. Jeśli interesują Cię szczegóły, poproszę kolegę, który z tym "gania", aby dodał coś od siebie na forum.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.