Skocz do zawartości

Wywala olej na zewnatrz z tylu silnika-tylko jak???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Panowie, czy ktos z Was mial taki proble, ze wywalalo olej z tylu silnika (m60). Obajw dosc mocny, bo przez dwa dni 0.5 litra wywalio. Problem w tym, ze nie widac dokladnie skad, cieknie od samej gory, z tylu motoru i zanim zdecyduje sie wycigac skrzynie, moze ktos z Was podpowie skad to moze leciec az tak mocno-sa tam jakies czujniki ciscnienia moze????? Czy moze, usczelka pod glowica poszla sie...... bo tez to zakladam.

 

Ostatnio wymienialem separator(menbrana) i jest tam sucho.

 

Prosze o podpowiedzi.

 

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

musisz sprecyzowac +/- gdzie cieknie - czy z samego silnika z tylu - to pewnie uszczelka pod deklem lub glowica ...

 

czy z tylu silnika , ale ale przed skrzynia - ja tez mialem tam wyciek - myslelem ze to z simeringu na wale lub ze skrzyni , ale po sciagnieciu skrzyni okazalo sie ze tcieknie z dekla - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GD41&mospid=47348&btnr=11_1510&hg=11&fg=10 -> nr 5 - dokrecilem tylko sroby w deklu i jest sucho

Opublikowano

Okazalo, sie ze cieknie z pokrywy skrzyni na szczescie. Ale pojawil sie teraz inny niepokojacy objaw, zaczela brac olej-rano przy uruchamianiu dlawi sie, prycha czasami. Jutro wykrece swiece 1 i 5. Ostatnio wymienilem separator i bylo ok, przestala gubic olej, zaczela ladnie palic rano, wszystko bylo ok. Jakies pomysly czemu nagle zaczelo sie to znowu?? Najpierw chce zmienic olej-smigam na pol-syntetyku Castrol, ale chce teraz zalac Mobil i dolac Motor Life do niego. Czy podwyzszone zuzycie oleju moze byc spowodowane wysokoimi temperaturami (jestem teraz w Polsce) i przepracowanym olejem(zrobilem na nim jakies 15tys)????

 

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

Objawy przed wymiana menbrany byly praktycznie identyczne jak teraz czyli zalewdwie8-10 tygodni po wymianie. Rano nie chce chodzic, przy rozruchu siwy dymek, dlawi sie, prycha, nie chce chodzic, ubytki oleju ale nie swiszczy, nie wyje motor i to mnie martwi bo brakuje tego elementu, ktory wczesniej przed wymina byl. Moze uszczelka pod calym separatorem zle zostala wlozona???????? Bede to sprawdzal w tym tygondniu. Masz moze jakies inne pomysly????

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

czyli wyglada na to ze to nie membrana !

 

moj kolega ma identyczny objaw w 540 - na zimnym dziwni odpala ( trzeba chwile dluzej pokrecic ) , jak sie jedzie to kicha , prycha , nie wchodzi na obroty - jak sie zagrzeje chociaz troche to jest dobrze ...

 

jak mozesz dac znac czego to wina u cieebie to bede wdzieczny ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.