Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witanko

 

Zapytanie jak w temacie

 

Rozważam 3.5 (R6 lub V8 w E32) lub rzecz jasna V8 w E38 i się zastanawiam jakiej wielkości zbiornik da się upchnąć sensownie w tych dwóch modelach seven-series ?

 

Dużo jeżdzę w trasie, liczę się ze spalaniem rzędu 18 gazu na stówkę (wtrysk sekwencyjny) więc miło byłoby gdybym nie musiał tankować co kawałek :mrgreen: :mrgreen:

 

 

BTW:

Jeździłem kiedyś Volvo 760 na gazie (silnik 2.8-V6 z Renówki - wtrysk elektroniczny LH-Jeronic). Miałem tamże instalację II generacji firmy BRC, największy możliwy reduktor. Motor pracował bardzo przyjemnie, problemów żadnych (ani razu nie strzeliło co jest zaskakujace przy II generacji), Volvo paliło średnio jakieś 16 gazu a motor PRV uchodził za WYBITNIE paliwożerny. No ale to była konstrukcja z wczesnych lat 70-tych więc czego oczekiwać.

Brzmienie zaś jego - bezcenne.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

mam zbiornik walec w e32 3,5 l wielkość 80 litrów czyli wchodzi tak około 64 litry gazu

 

18 to ci spali jak ostro szaleć w mieście będziesz :mrgreen: bo tak w długiej trasie jeśli dobrze pamiętam to wyszło coś ok 12-Szczecin -Sandomierz,

Opublikowano
mam zbiornik walec w e32 3,5 l wielkość 80 litrów czyli wchodzi tak około 64 litry gazu

 

18 to ci spali jak ostro szaleć w mieście będziesz :mrgreen: bo tak w długiej trasie jeśli dobrze pamiętam to wyszło coś ok 12-Szczecin -Sandomierz,

 

Mi się zmieścił 70 litrów w koło ale lekko wystaje ;-). Tragedii nie ma ale trzeba dość często tankować. Miasto co 250 km, trasa 400 km.

 

Aha da się zatankować max. jakieś 52 litry.

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.