Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Miałem ostatnio problemy z czujnikiem wałka rozrządu. Pojechałem na diagnostyke i wykazało mi taki własnie problem. Po uprzedniej konsultacji na forum zdecydowałem się go wymienić. Żeby uniknąć komplikacji z różnych powodów zakupiłem czujnik w serwisie bmw w Poznaniu. Oryginalny czujnik do mojego auta bmw 318 ti 1900 poj wyniusł mnie 375 zł całkiem sporo biorąc pod uwage fakt,że zaminniki można kupic za jakieś nbiecałe 200 zł. Niestety problem mój nie zniknął - ponieważ nie bardzo znam się na tych wszystkich sprawach auto zostawilem u mechanika. po dostarczeniu cześci - NOWEJ ! z serwisu okazało się że częśćbyła uzywana !!! Jak to k... jest możliwe ??? W salonie nawet nie przyszło mi na myśl żeby otworzyc pódełko i sprawdzić. Mało tego zamówiłem część do auta z 1996 r. a czujnik wyszedł w 1990 jest on z wersji 318 si. Dosyć długo czekałem na auto i postanowiłem spróbować go założyć, nie wiem nie orientuje się czy części od is pasuja do ti, ale po załozeniu mój problem ( pozornie ) zniknął. Pani przestała falować na obrotach, gasnąć i strzelać i wyjechałem od mechanika. Po kawałku co się okazało auto nie ma mocy !!! z silnikiem o mocy 140 km jechało sie jak 1,4 mało tego strasznie się gżała i strasznie duz spaliła na 20 km jakies 6 litrów!! gdzie przy ostrej jeździe w mieście na 100 paliła max 11 - 12. Koleś z warsztatu mówił, że jest to winna tego czujnika i że przestawia mu sie zapłon- dlatego takie efekty. ORIENTUJECIE SIE MOŻE W TEMACIE ??? Czy i to może być skutkiem zakupionego z salonu wadliwego bądź nieodpowiedniego czujnika??? Dodam, że czujnik zakupiony był zgodnie z numerami katalogowymi części i numerami z dowodu!!! Macie może jakiegos pomysła jak załatwic tą sprawe z serwisem ??? Bo cuś tu jest chyba nie tak ! Będę wdzięczny za pomoc - pani także ;-) POZDRAWIAM. A jeszcze przestroga- patrzajta co kupujecie bo potem same problemy ;-(

Opublikowano
jedz do serwisu bmw czy gdzie to kupiłeś jeśli nie da się nic z nimi obgadać aby wymienili na inny lub kasę oddali zwróć sie do ludzi od prawa konsumenta i masz problem z głowy 2 świadków np mechanik ze to cześć która była zakupiona i byla używana i wszystko podejrzewam ze pomogą a co do twojej 1,8 to nie bardzo pomogę jeśli masz spalanie jak nie wiem co to masz kilka wyjść jeśli to czujnik na wałku to morze zle złożył rozrząd bo był rozpinany(podejrzewam) lub kolo ściągane wiec masz 1 wyjście a co ze starym czujnikiem próbowałeś go wsadzić ponownie jak tak to jaka reakcja morze cos sie uwaliło to tylko podpowiedzi ale czy możesz się nimi sugerować to nie wiem Powodzenia i Pozdrowienia
Opublikowano
Rozrząd nie był rozkładany. A co do założenia spowrotem tego starego to dopiero niedawno wpadłem na taki pomysł i fakt - przydałoby się spróbować tak dla pewności. W każdym razie dzieki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzać co się kupuje, masz pewność że mechanik nie podmienił części? Jak numery na czujniku są zgodne z tymi z ETK to widać problem nie leżał w tym elemencie.
Opublikowano
mechanik nie miał mozliwosci podmiany to w sumie jest mój znajomy i byłem przy tym. Z tego co wiem to zna się troszke na tym i najprowdopodobniej ten czujnik jest też walniety. Zalezy mi na odpowiedzi o objawach czy gzanie się samochodu i brak mocy moga różwnież być przyczyną wadliwego czujnika??? w sumie wypadała by najpierw załozyc stary i sprawdzic czy dzieje sie tak samo, ale może jeszcze ktus orientuje sie w tym temacie???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.