Skocz do zawartości

polerowanie reczne tak czy nie?


Rekomendowane odpowiedzi

witam!

 

w zimie mialem lakierowany blotnik (wiadomo boczkami sie jezdzilo) i wszytsko ok kolor idealnie pasuje ale nie o tym. dzis odbierajac auto z myjni, koles pokazal ze po nawoskowaniu widoczne sa slady zapylenia na masce.... bylo to niechlujnie zaklejone!! wczesniej wygladalo na to, ze to jest brudne, ale teraz cale autko sie swieci a na masce jest troche matowych mazow.

 

w zwiazku z czym mam do was pytanie, tak wiem, ze to juz bylo ale nie znalazlem jedno znacznej odpowiedzi. czy zdolam to sam recznie spolerowac ladnie? jaka pasta? polecacie w wiekszosci firme 3M z tego co widzialem. polerowac tylko maske, czy cale auto bo bedzie roznica w kolorze.

slowem: da sie to recznie zwalczyc? wkurzylem sie na tego lakiernika ale co zrobic. nie pojade do niego bo jeszcze znow cos.... spartaczy

 

czekam na odpowiedzi

"there's more to living than only surviving"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że jeśli spolerujesz sobie samą maskę to po takim zabiegu może się bardziej świecić niż reszta samochodu.

Możesz się zdecydować na polerkę całego wozu (nie jest to zalecane). Samochód wygląda po czymś takim jak by wyjeżdżał z lakierni ale nie masz żadnej gwarancji że po jakimś czasie lakier Ci nie zmatowieje.

A tak na marginesie. Ten lakiernik powinien to zrobić jeśli robotę spartaczył. A jak by dostał w papę to by się nauczył aby się nie brać za robotę na której się nie zna.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że można,ale najlepszy efekt jest maszynowo.

Każdy ceniący się lakiernik powinien mieć naszynę do polerowania i powinien ci zrobić tak abyś przy odbiorze auta nie miał takich niespodzianek.

Miałem robionę reperaturkę i koleś po lakierowaniu za parę dni (jak lakier dobrze wysechł) spolerował mi FARECLĄ G3 wszystko dookoła i nie było różnicy.

Tylko musisz pamiętać że polerujesz na mokro jeśli chodzi o tą pastę, co do innych to niewiem.

 

P.S ręcznie też możesz ale to żmudna i mozolna praca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mokro,czyli, moczysz element i nie wycierasz tylko polerujesz,jak widzisz że już jest suchy to znowu zwilżasz , najlepiej jak nie masz szlaufa z wodą ,wziąść butelkę i rozpylacz, taki jak do mycia okien.

No i musisz uważać i polerować równomiernie bo Farecla g3 jest pastą typowo ścierną, po takim zabiegu musisz nałożyć na element jakieś zabezpieczenie w postaci wosku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobrze, juz troche informacji zebralem;) czy t-cut po polerwaniu sie nadaje? bo moim zdaniem calkiem dobry jest. i czy szampon przed polerowaniem moze byc z woskiem.... bo mnie sie wydaje ze nie powinien byc
"there's more to living than only surviving"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy t-cut...? to obojętnie jeśli zawiera wosk ,ale najlepiej zwykły wosk do karoserji bez żadnych dodatków ( a już na pewno bez koloryzujących,jeśli masz metalik lub perłę !!!)

do mycia nailepszy normalny szampon bo wosk zostawi ci powłokę i później będziesz tylko maział się w niej używając pasty polerskiej.

 

P.S ja nie używam wogóle szamponów z woskiem bo jak używałem to zawsze zostawiały smugi jak dokładnie nie wytarło się na sucho.

parę razy do roku nakładam wosk polimeryczny na myjni ręcznej i sądząc po lakierze to raczej wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.