Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam.

 

Szukam od dłuższego czasu E46, zamiar był 2.2-2.5 litra Coupe 2000/01 ale powoli zaczynam watpić że znajde coś co ma ma sens kupić bo albo nieodpowiada mi wyposażenie albo przeszłość auta.

Zacząłem przeglądać diesle i wszło że 3.0 osiągami, ekonomicznościa bije benzyne 2.2 czy 2.5 tylko jest własnie jedno ale DIESEL. Czy mit o awaryjności turbin i w ogóle usterkowości silników 'D' to tylko plotki czy fakt. Jakie są wasze doświadczenia? I na ile trzeba się nastawić "jak by coś" padło.

 

pozdro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to za silnik 2.2 ?? tak odbiegajac od tematu.

 

Normalny, zamiast 150KM ma 170KM ale OK, oznaczenie ma jako 320.

Opublikowano
co do turbin to zalezy od jazdy jesli poprzednik nie stosowal sie do reguł jazdy dieslem to faktycznie turbinki padaja. Fakt faktem ze spotkalem sie z osobami ktorym padla turbina ale w mercedesie vito i to nie jednym egzemplarzu. Jezeli chodzi o bmw to ja narazie w swojej 320d 136km (przebieg 190 tys km) nie mam problemu i mam nadzieje ze tak pozostanie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co do turbin to zalezy od jazdy jesli poprzednik nie stosowal sie do reguł jazdy dieslem to faktycznie turbinki padaja. Fakt faktem ze spotkalem sie z osobami ktorym padla turbina ale w mercedesie vito i to nie jednym egzemplarzu. Jezeli chodzi o bmw to ja narazie w swojej 320d 136km (przebieg 190 tys km) nie mam problemu i mam nadzieje ze tak pozostanie.

 

Mam na oku krajowke, serwisowana prawie "pod nosem" w ASO, 180kkm i mam dylemat. Wszystko do sprawdzenia ale co mi to da jak boje się czy coś nie padnie za 20-30kkm. Gośc wygląda na normalnego, twierdzi że auta nie katuje. Eh...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odwieczny dylemat co kupić;). A drugi jeszcze większy dylemat co kupić by, za przeproszeniem, nie umoczyć!

 

Są dwa zdania:

 

1) Diesel: oszczędny achh, ochhh cudo i w ogóle złoto.

2) Diesel: oszczędny ale jak coś się wysypie to ostro i po oszczędnościach.

 

Ja jako odwieczny fan diesli polecam diesla oczywiście. Silnik 3.0d zwany też M57 zdobył ze trzy razy pod rząd tytuł „Engine of the year” co generalnie nie mówi nic o jego trwałości ale wyznacznikiem jakimś jest.

 

Poszukaj, kup dobrze a będziesz zadowolony!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Poszukaj, kup dobrze a będziesz zadowolony!

 

Wiesz i tu zaczynają się schody bo większość to import i wiarygodność przebiegów jest pod znakiem zapytania o ile w ogóle można dyskutować z kimś kto twierdzi że 7 letnie auto z niemiec ma 170kkm przebiegu, a silnik 3.0D. Z kolei takie które ma 250kkm i więcej to strach kupować, ryzyko popłynięcia z kosztami chyba znaczne. :cry2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.