Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich kolegów i proszę o pomoc ,od dwuch tygodni jestem posiadaczem wymarzonego bmw e 46 2.0d ,auto jest delikatnie uszkodzone ale blacharką się nieprzejmuję gorzej jest z mocą ,nigdy niejeżdziłem taką beemką ale chyba coś jest nietak,na jedynce trochę przyspiesza dwujka nieciągnie dopiero koło 2500 obrotów trochę pociągnie czuć przez moment przyspieszenie ale tylko chwile ,trzeci bieg to samo pedał do podłogi i nic się niedzieje 2500 do 3500 obrotów trochę pociągnie i to samo czwurka i piątka to samo ,niewiem czy tak ma być ale wydaje mi się że coś go boli,proszę powiedzcie czy u was auto ciągnie od samego dołu na kazdym biegu bo u mnie jest tragedia ,niewiem co mam robić narazie jestem niezadowolony dodam jeszcze żę auto ma 140 tys najechane świerzo sprowadzone nic niedymi,niewiem od czego zacząć narazie byle jaką benzyna mnie wyprzedzi sądziłem że 136 km to powinna ciągnąć jak rakieta kolega ma golfa 1.9 110 km jest co innego proszę pomocy
Opublikowano
Wydaje mi sie ze ja mam podobny problem. Przeczytaj temat "Falująca moc podczas jazdy." i napisz czy masz podobne objawy :) Ja tak jezdze od 2 lat i jeszcze nie doszedlem co z tym jest. chociaz wydaje mi sie ze u Ciebie sa nieco inne objawy i moze to byc poprostu przeplywomierz.
Opublikowano
Witam !!! Stawiam na przepływke, Jesli moge polecić to PIERBURGA- sa lepsze i trwalsze od Boscha, na allegro 250zł. Pozdrawiam
Opublikowano
Witam,czytałem artykuł przeczyściłem filterki i nic nie pomogło myślę że trzeba zainwestować w przepływkę ale jak kupię zamiennik o takich samych parametrach muszę jechać na komputer
Opublikowano
Witam,czytałem artykuł przeczyściłem filterki i nic nie pomogło myślę że trzeba zainwestować w przepływkę ale jak kupię zamiennik o takich samych parametrach muszę jechać na komputer
Możesz pojechać na komputer w jednym celu - zobaczyć parametry starego i nowego przepływomierza w czasie jazdy i porównać.
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano
Witam mam jeszcze jedno pytanko ,nigdy niejeżdziłem takim dislem więc jak jest u was czy auto ciągnie od samego dołu na każdym biegu i do jakich obrotów go kręcić jakie macie osiągi ,moja jest jeszcze naprawiana ale kiedy się przewiozłem tak jak pisałem coś jest nietak miłem kilka samochodów ale zawsze benzynę to moja pierwsza beta i jeszcze disel trochę mnie przeraża
Opublikowano

Witaj!

Diesla się nie "kręci" tak, jak benzyny. To mocne i dobre silniki, ale wymagają odrobiny "poważania". Przede wszystkim nie gaś diesla (szczególnie 2.0) od razu. Daj mu min. 30 s po zatrzymaniu i dopiero gaś - jeżeli chcesz długo jeździć na jednej turbinie. Ja właśnie sprzedaję moją e46 (kupiłem e38 3.0 d) i brak wiedzy kosztował mnie sporo kasy. Paliwo tylko z dobrych źródeł!!!!! Pompa paliwa w BMW nienawidzi kompromisów - ja za regenerację z robocizną wybuliłem 5 tys! Nie kręć powyżej 4,5 tys obrotów (jeżeli nie musisz :-) Poza tym - sprawdzaj temperaturę na bieżąco (patrz na wskaźniki :lol: ) i pilnuj oleju. To super silniki i będziesz zadowolony - o ile nie kupiłeś od rzeźnika. I pamiętaj - diesel z Europy - to minimum 30.000 km rocznie. Stąd w np. 6 letnim aucie przebieg 120.000 - to tzw EEPROMOWA bajka !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.