Skocz do zawartości

SKRZYNIA?CZY KONWERTER?POMOCY SZUKAM!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no to pokazalem w 750i,przywalilem mu ze 3 razy , pozniej stanalem , zapalilem znowu ruszylem ostro i sprzeglo sie zaczelo slizgac , i po chwili wyskoczyl komunikat ze skrzynia pracuje w trybie awaryjnym, ,po przejechaniu kilku metrow zgasilem auto zapalilem ponownie i juz nie bylo komunikatu ale auto nie jedzie do przodu tylko do tylu, a i w miedzy czasie rozwalilo mi waz od plynu, ale przeciez chyba nie przez to nie ma biegow? jest jakas szansa ze to nie skrzynia tylko sterownik jakis , albo konwerter bo nie wiem.Teraz jak zapale to moge wrzucac wszystko po kolei oprocz R a i tak auto nie rusza z miejsca, slychac jakis lekki szum nic wiecej. :cry:
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano

Obawiam się, że jest po skrzyni. Niestety automaty BMW - przynajmniej te starsze - nadają się tylko do jazdy "na cierpa" - bez drastycznych przyspieszeń itd. Z tego co wiem, padały przy takich zabawach nawet jak były nowe, więc w przypadku starszego samochodu nie należy się dziwić. Niedawno znajomy w 540 E34 dał ostrzej na wstecznym i efekt miał ten sam co Ty.

Dziwi mnie to bardzo, bo jeździłem sporo amerykańcami z lat '80-'90 (Trans Am, Camaro, Corvette) i psuło się w nich totalnie wszystko a skrzynia zawsze była OK pomimo tak ekstremalnych zabaw jak zmiana kierunku (D-R) w trakcie jazdy samochodu i ciągłym wciskaniu pedału gazu do oporu na stracie.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.