Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

panowie moj problem polega na tym ze niezaleznie od tego czy silnik jest cieply czy zimny gdy zgasnie mi auto po zbyt gwaltownym puszczeniu sprzegla jest problem z ponownym odpaleniem nawet do tego stopnia ze musialem skorzystac z innego auta tz potocznie pociagnac go. przy odpalaniu na holu wystarczyl metr i autko odpalilo bez problemu. gdy zgasze go z kluczyka odpala za kazdym razem natomiast rano znow jest tak ze gdy mi zgasnie zaraz po odpaleniu [ gdy sam zgasnie ] znow zaczyna sie problem. slychac jakby chcial ale nie moze zalapac. normalnie z kluczyka odpala po 2 - 3 obrotach

prosze o porade z waszej strony

Opublikowano
witam

panowie moj problem polega na tym ze niezaleznie od tego czy silnik jest cieply czy zimny gdy zgasnie mi auto po zbyt gwaltownym puszczeniu sprzegla jest problem z ponownym odpaleniem nawet do tego stopnia ze musialem skorzystac z innego auta tz potocznie pociagnac go. przy odpalaniu na holu wystarczyl metr i autko odpalilo bez problemu. gdy zgasze go z kluczyka odpala za kazdym razem natomiast rano znow jest tak ze gdy mi zgasnie zaraz po odpaleniu [ gdy sam zgasnie ] znow zaczyna sie problem. slychac jakby chcial ale nie moze zalapac. normalnie z kluczyka odpala po 2 - 3 obrotach

prosze o porade z waszej strony

 

dodaje ze mam silnik 2.5 12 zaworow

Opublikowano
Zacząłbym od sprawdzenia akumulatora.

 

akumulator jest nowka

wczoraj gdy mialem problem z odpaleniem zdjolem przewod z czujnika temperatury jednego z tych dwoch kolo listwy wtryskowej [ zdjolem z tego ktory jest nizej ] we wtyczke zalozylem zworke i odpalil

podejrzewam ze to wina tego czujnika

lecz znow pytanko do kolegow

jak fachowo pytac w sklepie o taki czujnik czy ma on swoja nazwe

Opublikowano

Czujnik, temperatury płynu chłodzącego

 

nr oryginału: 13 62 1 709 966

 

nr BOSCH: 0 280 130 026 do 50zł

 

jest jeszcze FACET nr 7.3128

 

Proponuje Boscha chyba, że w ASO kupisz taniej oryginał ( pewnie VDO albo Bosch)

Opublikowano

zamienialem z innego auta ktore pali ok i to samo

 

panowie a czy sonda ma wplyw na zapalanie zimnego silnika?

 

jak autko chodzi na jalowym odpinam wtyczke od sondy i nie ma zadnej reakcji tak jakby jej nie bylo.... pomalutku mozna obledu dostac :mad2:

Opublikowano

tak tez zrobie chyba nic nie wymysle bo robi mi sie metlik

pisalem o tym ze zakladam zworke na ta wtyczke ale i bez niej odpali rano lecz po sciagnieciu wtyczki jak dojde do tego napisze co bylo przyczyna

jeszcze moze by ktos z was koledzy odpiol na odpalonym silniku wtyczke sondy i napisal mi czy jest jakas reakcja bo u mnie nie ma zadnej tak jakby tej sondy poprostu nie bylo

co do tego niebieskiego czujnika moze ktos wie dokladnie jaka ma miec rezystancje na zimnym silniku

Opublikowano
Po podłączeniu kompa mechanik Ci powie czy sonda żyje jeszcze. Podmień go z innego autka jeśłi Ci się nie podoba tak jak zrobiłeś to z czujnikiem temperatury.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.