Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sorka ale na prawdę dziwne tematy zakładasz (mam na mysli ten topic i o wskazniku spalania) ... aby znaleść odpowiedż na twoje pytania wystarczy zajrzeć do instrukcji albo logicznie pomyśleć bo bardziej standardowych "przycisków" jak te które zaznaczyłeś chyba nie ma ... za chwile zapytasz którym przyciskiem sie szyby opuszcza ? ....

 

ps. pisze sie chcę a nie chcem

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano

jaki wskaznik spalania????

 

chcialem wiedziec tylko jak i z czym sie to je,

 

to co na tym zdjeciu jest to po 1 wlacznik ogrzewana tylniej szyby, 2 przedniej, 3 obieg wewnetrzyny, 4 wlacznik klimy, a dokladnie to chcem sie dowiedziec dlaczego ten wlacznik podnr 3 ma 2 pozycje, pierwszy to wewnetrzyny w srodku z literką A a drugi bez, co to za roznica i dlaczego sa te 2 pozycje???

www.auto-optima.pl
Opublikowano
2 to chyba nie ogrzewanie przedniej szyby a jej szybki odparowywanie, u mnie po włączeniu go wentylator dmucha na szybę połną mocą
Opublikowano
a dokladnie to chcem sie dowiedziec dlaczego ten wlacznik podnr 3 ma 2 pozycje, pierwszy to wewnetrzyny w srodku z literką A a drugi bez, co to za roznica i dlaczego sa te 2 pozycje???

 

to trzeba było tak od razu spytać

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano

fakt 2 to niejest ogrzewanie przedniej szyby, a jedynie nadmuch sluzacy odparowaniu przedniej szyby, choc jak sprawdzalem zimą wlacza sie przy tym ogrzewanie przedniej na wysokosci wycieraczek bo mam tam takie paski jak w tylniej szybie, jak chcem szybko schlodzic auto uzywam klimy wraz z obiegiem wewnetrznym wtedy przynajmniej umnie klima szybciej schladza wnetrze,

 

aha po wlaczeniu 2 nadmuch wieje na przednia szybe z polową mocy a po okolo 5 sekundach juz z pelna mocą,

www.auto-optima.pl
Opublikowano (edytowane)

1. Odmrazanie, grzanie tylnej i przedniej szyby.

2. Odparowanie przedniej i tylnej szyby (max. sila nadmuchu).

3. Obieg wewnetrzny, pozycja bez A-uzwasz w momencie jak zamykasz obieg tylko na moment, gdy jedziesz za jakims kopciuchem, pozycja z A (automatic) uzywasz gdy zalaczasz klime, szybciej i latwiej wychaladza sie srodek a przy okazji komp kontroluje automatycznie poziom temperatury przy zamknietym obiegu. Ja zawsze uzywam tej opcji z A przy wlaczonej klimie, uklad nie musi schladzac rogrzanego powietrza z zewnatrz przez co wykonuje mniej pracy i tylko dochladza powietrze wewnatrz auta.

4. Wiadomo.

Edytowane przez DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

faktyucznie jak przeczytalem jakie bzdury wypisalem zaczynając ten post to nic dziwnego ze ktos niezrozumie i sie zirytuje, chyba strasznie zaspany bylem, sorry koledzy,

 

aha wiec co to za 2 pozycje na przycisku nr 3?

www.auto-optima.pl
Opublikowano
1. Odmrazanie tylnej szyby.

2. Odparowanie przedniej i tylnej szyby (max. sila nadmuchu).

3. Obieg wewnetrzny, pozycja bez A-uzwasz w momencie jak zamykasz obieg tylko na moment, gdy jedziesz za jakims kopciuchem, pozycja z A (automatic) uzywasz gdy zalaczasz klime, szybciej i latwiej wychaladza sie srodek a przy okazji komp kontroluje automatycznie poziom temperatury przy zamknietym obiegu.

4. Wiadomo.

 

 

OK rozumiem ze z (A) kompoter sam trzyma temperature zaprogramowana wczesniej, ale mam jeszczejedno pytanie, czy podczas pozycji ( ) klima poprostu schladza niepatrząc na temperature ustawioną?? i czy jak niemam wlaczonej klimy a wlacze przycis 3 na pozycje z (A) klima sie wlacza? chyba nie,

www.auto-optima.pl
Opublikowano

Sluszna uwaga,

 

W e32 tak mialem, ze jak zamykalem obieg to odrazu i klima sie wlaczala. Jutro sprawdze jak to wyglada w E38.

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

a moze poprostu spytam sie"

 

 

1 mam wlaczoną klime i niemam wlaczonej (A) i ( ) tz ze klima schladza niepatrzac na temperature zaprogramowaną?

 

2 mam wlaczoną (A) i wylaczoną klime, tz ze jak temperatura wewnatrz podrosnie powyzej ustalonej klimatyzacja sama sie wlaczy?

 

3 ma wlaczoną klime i wlaczona (A) tz ze auta samo trzyma zaprogramowana temperature ale powietrze caly czas chodzi w obiegu zamknietym?

www.auto-optima.pl
Opublikowano
a moze poprostu spytam sie"

 

 

1 mam wlaczoną klime i niemam wlaczonej (A) i ( ) tz ze klima schladza niepatrzac na temperature zaprogramowaną?

 

2 mam wlaczoną (A) i wylaczoną klime, tz ze jak temperatura wewnatrz podrosnie powyzej ustalonej klimatyzacja sama sie wlaczy?

 

3 ma wlaczoną klime i wlaczona (A) tz ze auta samo trzyma zaprogramowana temperature ale powietrze caly czas chodzi w obiegu zamknietym?

 

1 tzn, ze komp trzyma temperature wewnetrzna automatycznie tylko, ze schladza powietrze, ktore idzie z zewnatrz.

2. tzn. ze komp trzyma ustalona temp. wewnetrzna, ale nie jest pewien czy klima sie bedzie zalczac czy bedzie po prostu silniej wialo z nadmuchu zeby trzymac temperature-sprawdze.

3.zgadza sie-i wedlog mnie tak sie powinno robic, bo przy okazji nie musimy wachac smrodkow z zewnatrz i caly uklad ma znacznie lzej.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

1 ze jak mam wlaczoną tylko gwiazdke, a reszta jest wylaczona to i tak i tak kompoter trzyma ustalona temperature?

 

2 ze (A) ( ) jest tylko do tego aby obieg powietrza byl tylko wewnatrzy z tą roznica ze na wlaczonej (A) jak temperatura wzrosnie powyzej ustalonej nadmuch powinien byc silniejszy a klima dalej bedzie wylaczona?

 

3 bo rozumiem wszytko, tu wlaczam klime, tu obieg wewnatrzy a auto i tak i tak auto stara sie trzymac ustalonej temperatury, tylko jak i po co jest te (A) czy tylko aby w trakcie wylaczonej klimy zwiekszac moc wentylatora nawiwu? bo raczej to umnie sie niedzieje i niewidze roznicy czy ma (A) czy ( )

www.auto-optima.pl
Opublikowano
faktyucznie jak przeczytalem jakie bzdury wypisalem zaczynając ten post to nic dziwnego ze ktos niezrozumie i sie zirytuje, chyba strasznie zaspany bylem, sorry koledzy,

 

 

:cool2:

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
1 ze jak mam wlaczoną tylko gwiazdke, a reszta jest wylaczona to i tak i tak kompoter trzyma ustalona temperature?

 

2 ze (A) ( ) jest tylko do tego aby obieg powietrza byl tylko wewnatrzy z tą roznica ze na wlaczonej (A) jak temperatura wzrosnie powyzej ustalonej nadmuch powinien byc silniejszy a klima dalej bedzie wylaczona?

 

3 bo rozumiem wszytko, tu wlaczam klime, tu obieg wewnatrzy a auto i tak i tak auto stara sie trzymac ustalonej temperatury, tylko jak i po co jest te (A) czy tylko aby w trakcie wylaczonej klimy zwiekszac moc wentylatora nawiwu? bo raczej to umnie sie niedzieje i niewidze roznicy czy ma (A) czy ( )

 

Zakrecasz coraz mocniej. :D

 

1. Tak, bo jest jeszcze przycisk auto przeciez i jak mniemam na nim jezdzisz caly czas i do niego dozucasz tylko klime i komp kontruloje temp. w dalszym ciagu.

2. tak jak wczesniej-musze to spr.

3.Pzy wlaczonej klimie wydaje mi sie, ze schladzanie nie polega tylko na sile nawiewu, ale temp. powietrza ktore idzie do kabiny, czyli inaczej spezarka bedzie sie czesciej zalaczala i wiatrak mocniej krecil od klimy, zeby powietrze bylo wystarczajoco zimne i wtedy nie musi wcale mocniej dmuchac, zeby mocniej schladzac.

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

sam jestem zakrecony, bo juz niewiem, w poprzednim aucie mialem albo klima albo nie, albo obieg wewnetrzy albo nie ale nic ze wewnetrzy lub wewnetrzny auto :-)

 

pozdro

www.auto-optima.pl
Opublikowano

Faktycznie, troche to skomplikowane. Nie koncetrwoalem za bardzo uwagi na tym, ale co do punktu 1 i 3 takie obserwacje poczynilem, co do drugiego poczynie i dam znac jak to u mnie wyglada, ale wydaje mi sie, ze klima sie nie zalacza tylko zwieksza tutaj komp sile nadmuchu.

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
OK, dzieki, ja jutro tez sprawdze, czekam na twoj wynik :-) aha dotyczy to klimatronika identycznego jak na fotce, tyle ze z europejskiej wersii :-)
www.auto-optima.pl
Opublikowano

No Panowie, trochę Was fantazja poniosła z tą regulacją klimatyzacji - chodzi mi głównie o funkcję klawisza nr 3 :D . (A) ()Przycisk tzw AUC-automatyczna kontrola zamkniętego obiegu powietrza. Pozwolę sobie przytoczyć instrukcję obsługi (chyba nikt z szanownych kolegów jeszcze do niej nie zajżał ). "AUC-System ten reaguje na wysokie wartości skażenia powietrza na zewnątrz nie dopuszczając wówczas skażonego powietrza do wnętrza samochodu. Naciskanie przycisku wywołuje kolejno trzy następujące funkcje.

1- diody wygaszone; Normany dopływ powietrza

2- dioda lewa świeci; Czujnik mierzy skażenie powietrza na zewnątrz.W razie dużego skażenia automatycznie zamykają się klapy wlotu świeżego powietrza i urządzenie klimatyzacyjne pracuje w zamkniętym obiegu powietrza.

3- dioda prawa świeci; Zamknięty obieg powietrza."

Tak więc panowie zapraszam do lektury instrukcji obsługi.

Pozdrawiam. Radek :mrgreen:

Opublikowano

no wlasnie ktos odpowiedzial konkretnie,

 

Juz widze co to znaczy instrukcja obslugi i powiem wam ze kiedys zalozylem post ze szukam elektronicznej wersji instrukcji

 

Dzieki wielkie koledzy, juz wiem ze bede jezdzil caly czas na (A)

 

pozdro

www.auto-optima.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.