Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdzie dokładnie w zetce jest sensor poduszek powietrznych. Ktoś mi mówił że za fotelem pasażera ale chciałbym się upewnić zanim rozłoże połowe samochodu? W ogóle mam zamiar kupić taki sterownik i nie bardzo wiem czy musi byc w 100% taki sam tzn. te same numery czy może być podobny sensor ze sterowaniem na daną liczbę poduszek, u mnie 4.

Mój model to coupe 3.0

Opublikowano
ze sterownikem ci nie pomoge,bo nie wiem gdzie jest,podjedz do aso i oni ci powinni powiedziec...ppwiedz,mi zadowolny jestes z tego silnika,?jakie masz spalanie?ja mam 2.8 coupe..i jest super jesli chodzi o stosunek mocy do spalania srednio jest po miescie 10-11l przy normalnej jezdzie...a planuje jescze kupic 2 coupe ,chcialem mocniejsze,wlasnie 3.0 bo mpower to juz zupelnie co innego i zbieram opinie
Opublikowano

Z samochodu jestem bardzo zadowolony. Spala w ruchu miejsko-podmiejskim 10-11l i to w zasadzie bez oszczędzania, również bez katowania czyli normalna jazda z częstymi przygazowaniami - bo inaczej się nie da :lol:

Nic się nie psuje, koszty utrzymania są jak w fordzie mondeo więc co tu dużo gadać. Samochód jest na pewno dynamiczniejszy od 2.8 ale niestety brakuje mu do m power tej werwy i kopa przy dodaniu gazu. Jest dla mnie za miękki i za bardzo "tatusiowaty". Może jestem "zboczony" ale teraz bym wybrał emkę, ale to tylko dlatego że zetki używam sporadycznie bo mam drugi samochód i w zasadzie to nie jeźdzę po mieście tylko w ruchu podmiejskim, a w zimie samochód stoi. Dla mnie to zabawka a zabawka powinna być prędka, wredna i kochana :wink:

Z drugiej strony nie ma co narzekać. Do ruchu miejskiego i polskich dziur jest dużo lepszy od emki. Ma miększe zawieszenie, jest łatwiejszy w opanowaniu na łukach i podstępnych zakrętach, mniej spala i części są dwu krotnie tańsze. Gdyby to miał być samochód na cały rok to ten jest idealny z mocą, bo emka w zimie szaleje i nie daje się prowadzić. Również polecam ten samochód bo pedalskie tetetki są wszędzie, ale nie wiem czy ją tobie bym polecił bo jednak różnice w 2.8 i 3.0 nie są aż takie ogromne.

Opublikowano

No i tak jak mi wskazał mechanik rozebrałem prawie wszystkie plastiki z tyłu samochodu, odkręciłem ze 40 śrubek co zajęło mi ze 4 godziny i oczywiście sterownika nie znalazłem no bo baran był ten mechanik :mad2: :mad2: :mad2:

A sterownik znalazłem po odkręceniu 2 śrub w konsoli centralnej przed lewarkiem zmiany biegów. Przynajmniej jakaś satysfakcja z tego, ale jeszcze trzeba cały ten syf poskładać...

Opublikowano

no to mamy na podobnych zasadach tem mam z3 jako 2gie auto...wlasnie mki sie boje ze wzgledu na dostepnosc i cene czesci i eksploaacji,bo to juz zupelnie inne auto niz "zwykle" zetki...dlaego pytam o 3.0 bo chcialbym kupic moze za jakis czas 2ga coupe,taka w idealnym stanie z malutkim przeiegiem z konca produkcji..no to w zasadzie to samo co 2.8 malo pali i nie drogie w utrzymaniu

co do audi to sie zgadzam,moze ten nowy model tt jest ladniejszy ale stara buda to faktycznie nic ciekawego...no i ta pedlaska opinia :norty:

Opublikowano
no i ta pedlaska opinia :norty:

taka sama jak o kazdym lepszym roadsterze jak Z3 czy Z4:D nie wiem kto wymyslil to "kobiece auto" która kobieta lubi byc wytrzęsiona podczas jazdy? no i to wysiadanie z auta..... masakra:D

oceń moją ///M http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0

///M jak miłość

Sprzedam BMW 120d "083d, 120d E82 2011r, 520d '07 lift, 123d '08, Z4///M '08, info na http://www.fast-cars.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.