Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszytkich. Mam taki mały problem z moim BMW E34 2.0 benzyna z 93 roku. Mianowicie autko nierówno pracuje na jałowym biegu szczególnie gdy jest rozgrzane. Świece i przewody zmienione tydzień temu. Słyszałem że czasami wystarczy przeczyścić regulator obrotów biegu jałowego. Lecz nie mam pojęcia gdzie on się wogóle znajduje i jak się go czyści. Proszę o pomoc za co z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkich miłośników BMW!!!
Opublikowano
Możesz użyć WD 40 albo jakiegoś środka w sprayu do czyszczenia gaźników myślę, że będzie lepszy. Napsikaj go do środka pozatykaj otwory i "pobaw się" nim jak shaker-em. Jeśli coś jest nie tak z silniczkiem krokowym to powinno to wykazać po podłączeniu kompa do auta.
Opublikowano

Witam,

silniczek krokowy do e34 520 z 1993 roku numer [6] na schemacie :

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/e/6.png

 

link do schematu :

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=13_0381&hg=13&fg=15

 

... jak masz więcej czasu to można na noc wrzucić go do pojemnika z benzyną lecz w większości wypadków WD 40 wystarcza :8)

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Opublikowano
Dzięki za wszelkie wyjaśnienia. Mam już chyba komplet wiedzy i jutro zabieram się do dzieła. Pozdrawiam
Opublikowano
Sprawdź czy silniczek krokowy sie włącza. Niedawno przerabiałem temat nierównych wolnych obrotów. Okazało się, że silniczek nie działał ponieważ "włącza" go przepustnica gdy się zamyka. Przepustnica ma swoją regulację do tego celu. Dla mechanika to bylo 15 minut, pod przepustnicą są dwie śrubki do regulacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.