Skocz do zawartości

Duze cisnienie w ukl chlodzenia-twarde przewody


caporeira

Rekomendowane odpowiedzi

spróbuj wywalić termostat. niech będzie cały czas otwarty obieg. zobaczymy co sie będzie działo.

to raczej nie mozliwe , w tym modelu silnika termostat jest wyjatkowo nietypowyztuje z deka cos ponad 100 zl chyba 120.

jest orurowanie plastikowe z zintegrowanym termostatem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj wywalić termostat. niech będzie cały czas otwarty obieg. zobaczymy co sie będzie działo.

to raczej nie mozliwe , w tym modelu silnika termostat jest wyjatkowo nietypowyztuje z deka cos ponad 100 zl chyba 120.

jest orurowanie plastikowe z zintegrowanym termostatem

To jest termostar polaczony z plastikowa fajka...mysle, ze mozna by bylo sam termostat wyciagnac z tych plastikowych lapek w ktorych siedzi...bynajmniej jest taka mozliwosc :mrgreen: , zreszta mysle, ze kolega kaden wie jaki jest u Ciebie termostat :)

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie. kisiel23 dobrze prawi. temostat jest razem z taką plastikową fajka jak to napisał, aczkolwiek można go wyciągnąć i zamontować samą "fajkę" termostat musisz przekręcić i już masz go wyjętego. jeszcze jedna wskazówka korek na wlewie płynu do chłodnicy musisz mieć dokręcony na maksimum jak tylko sie da. może za slabo dokręcasz korek i dlatego jak zrobi sie ciśnienie to wywala wodę przez wlew.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do tematu - to kto ci powiedział że węże w BMW maja byc miekkie :?:

Korek w E36 otwiera sie przy ciśnienu 2 bar - a to nie mało i nie ma sie co dziwić ze nie możesz łatwo scisnać węża - w oponie mas zok. 2bary - spróbuj ją łatwo ścisnać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do tematu - to kto ci powiedział że węże w BMW maja byc miekkie :?:

Korek w E36 otwiera sie przy ciśnienu 2 bar - a to nie mało i nie ma sie co dziwić ze nie możesz łatwo scisnać węża - w oponie mas zok. 2bary - spróbuj ją łatwo ścisnać :wink:

 

no tak ale guma w oponie jest chyba nieco twardsza , bylem u mechanika i mi mowil ze w tym ukladzie jest co najmniej 5 barow a powinno byc 2 :)

caly czas gdzies mi wycieka plyn i woda bo szuka ujscia a korek upuszcza ale cisnienie jest zbyt duze.

 

rozebral mi widzialem ze glowica sie do roboty , jest troche pozarta , juz ja spawal musze troche przyszlifowac i planowac ja ... ale i tak nie jest przekonany ze to jest odpowiedzialne na takie duze cisnienie.

 

mowisz ze dwa bary to duzo , ale sprawdzalem w tym samym modelu silnika oraz przy 2l i przy nich weze w porownaniu z moim sa mieciutkie !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik wyminil mi uszczelke pod glowica , spawal glowice bo byly male wyzery przy jednej komorze , planowal ja i chyba zrobil test glowicy i za to kazal sobie 700 zl , troche mnie to skrobnelo :-/ to duzo czy malo ?

 

ale dało to coś czy dalej wywala płyn?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik wyminil mi uszczelke pod glowica , spawal glowice bo byly male wyzery przy jednej komorze , planowal ja i chyba zrobil test glowicy i za to kazal sobie 700 zl , troche mnie to skrobnelo :-/ to duzo czy malo ?

 

ale dało to coś czy dalej wywala płyn?

 

dzis dopiero odebralem samochod i jestem w fazie testow , moje pierwsze spostrzezenia sa nastepujace : mechanik zalal mi wody destylowanej , przejechalem sie kawalek i ucieka mi gdzies kolo chlodnicy (bo juz chyba gdzies znalazlo sobie ujscie) widac jak kapie , cisnienie juz jest chyba znacznie mniejsze , teraz widze ze stan wody jest lekko ponizej poziomy ktory powinien byc dlatego tez stwierdzam ze moze bylo za duzo wody i wywalilo tyle ile bylo za duzo....ale tak jak mowie jestem w fazie testow i jak bede mial wiecej spostrzezen to jeszcze napisze :)

ale z ciekawosci to chcialem sie dowiedziec czy wlasnie mnie oszukal czy zalatwil okej bo wiem ze do najtanszych nie nalezy :-/

skoro mnie okradl to ile powinien wziasc ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Trudno mi ocenic na odleglosc,ale wyglada mi na to,ze w ogole nie powinien wykonac tych napraw,ale moge sie mylic.

Jezeli juz to spawanie i planowanie glowicy jakies 150 plnSciagniecie

i montaz,moze ze 250 .A gdzie reszta?

Jak ci nalal destylatu,to powinien sprawdzic ,czy gdzies nie przecieka a jak ci przecieka ,to cisnienia w ukladzie nie bedziesz mial.

Tak jaos dziwnie wyszlo z tym spawaniem ,bo dokladnie ,to cos tam spawal,ale po co to nie wiadomo.

To sa tylko moje rozmyslania,bo to wszystko jest jaies metne.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że miałeś mokro koło chłodnicy o niczym nie świadczy-jak było za dużo płynu to korek upuścił a woda ma ujście koło chłodnicy właśnie-jeśli nie będzie dalej ubywac ,nie będzie się grzała to nie szukaj dziury w całym,tylko ja poprosiłbym gościa aby wymieniłmimo wszystko wodę na płyn,woda ma niższą temperaturę wrzenia i szybciej wręcz pozorom tworzy ciśnienie.A co do ceny-czy 700 to dużo?Dla mnie też by mało nie było,ale nie sugeruj się tym co Belgus pisze-jeśli spawał,to napewno nie on a specjalistyczny zakład ,który spawa aluminium,sprawdzenie szczelności głowicy też kosztuje.Poza tym nie wiem jaki to mechanik,ale doprzykręcania głowicy użył być może nowych torxów(tak zaleca fabryka,aby każdorazowo zakładać nowe)Chociaż wątpię :? Teraz najważniejsze -kontrolować czy nie wywala płynu ,jak nie to jeździć
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam ze wycieka mi gdzies kolo uszczelni tak gdzie jest ten zbiornik wyrownawczy bo juz kiedys go rozbieralem gdyz lalo pomiedzy wlasnie tym zbiornikiem z ta czarna obudowa , poczatkowo bylo okej ale robilo bardzo duze cisnienie i znowy zrobilo sobie ujscie :/ musze kupic nowa uszczelne i ja zmienic - mam nadzieje ze wtedy juz bedzie po moich zmorach

 

a jeszcze takie pytanko , bo mi kolega mowil ze trzeba po przejechaniu 1 000 km jechac do mechanika zeby dokrecil mi glowice , prawda to ? czy tego juz sie nie robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
podejrzewam ze wycieka mi gdzies kolo uszczelni tak gdzie jest ten zbiornik wyrownawczy bo juz kiedys go rozbieralem gdyz lalo pomiedzy wlasnie tym zbiornikiem z ta czarna obudowa , poczatkowo bylo okej ale robilo bardzo duze cisnienie i znowy zrobilo sobie ujscie :/ musze kupic nowa uszczelne i ja zmienic - mam nadzieje ze wtedy juz bedzie po moich zmorach

 

a jeszcze takie pytanko , bo mi kolega mowil ze trzeba po przejechaniu 1 000 km jechac do mechanika zeby dokrecil mi glowice , prawda to ? czy tego juz sie nie robi

wymiana uszczelek nic nie pomogla

 

caporeira Wysłany: Sob Maj 26, 2007 2:00 pm Temat postu:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

mechanik wyminil mi uszczelke pod glowica , spawal glowice bo byly male wyzery przy jednej komorze , planowal ja i chyba zrobil test glowicy i za to kazal sobie 700 zl , troche mnie to skrobnelo :-/ to duzo czy malo ?

dzis zagotowalo mi wode , wywalilo ja , a jak juz na zimnym silniku probowalem dolac tylko go odlalilem zeby sie zagrzal aby uklad odpowietrzyc to zaczelo mi kopcic z ruru , cos mi sie wydaje ze jest dalej tak jak bylo :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź lepiej sam sobie we własnym zakresie rozbierz caly układ chłodzenia. sprawdz wszystkie węże, chłodnice czy nie jest popękana, a może jest niedrożna. sprawdz wiatrak, no wszystko. lub jedź do tego patałacha co Ci robił z reklamacją. to jest jakaś dziwna przyczyna. widziałeś jak on majstrował czy dałeś auto, a potem odebrałeś? może on wcale nic nie zrobił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

zapomnialem o tym temacie ale juz mowie jak sprawy potoczyly sie dalej:

 

pojechalem do mechanika i mowie mu ze przyjechalem z reklamacja bo dalej jest to samo on na to ze robil to na moja odpowiedzialnosc (wkurzylem sie) no ale pytam to co teraz , znowu te same koszty ? on na to ze nie , teraz bede wieksze bo trzeba nowa glowice ! - cisnienie jak bylo w ukl chlodzenia tak podnioslo sie u mnie we krwi!!!

 

no ale potem tak patrzy i moze visco , moze przeplywka i tak wymienia , to mowie mu zeby posprawdz pomierzyl cisnienie i mi powiedzial co to wtedy zadecyduje czy robimy czy nie

 

to tak , do wymiany byla chlodnica,przeplywomierz (za ktorymi sam musialem jezdzic) no i visco ktore on mi zalatwil

informowalem go przed moim wyjazdem ze nie bedzie mnie kilka i nie udalo mi sie zalatwic tej chlodncy ani przeplywki no i samochod tam stal ponad tydzien ale po wymianie tego wszystkiego narazie do tej pory chodzi i nie wiem czy pod moja nie obecnosc cos robil dalej z ta uszczelna czy cos bo on dalej kopcil :/ no i wtedy zaplacilem mu jak dobrze pamietam 350 zl nie liczac kosztow chlodnicy ani przeplywki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.