Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Piszę po raz pierwszy na forum. przymierzałem sie do zakupu e39 na tym forum powstał podobny temat dla piątki. I po jego przeczytaniu troche się zastanowiłem nad zakupem. Teraz mysle o e46 i pytanie do Was. Co najczęsciej pada w tym modelu? W e39 najczęsciej wymieniano zawieszenie i elektronikę (to pierwsze drobie bo wielowahaczowe i aluminium). Ile kosztuje Was utrzymanie ogólnie? Jak wyglada spalanie w Waszych silnikach? Zastanawiam sie nad 320 w dieslu, czy to dobry, mało awaryny silnik, odpowiedniej mocy? Na co zwrócić uwagę przy zakupie?

 

Pozdrawia mam nadzieje przyszły właściciel bawarki :)

Opublikowano

koszty utrzymania nie są porażające, porównywalne z autami tej klasy np.Audi. Mam 2 litrowego diesla spalanie 7 litrów koszt części wahacze kompletne przód po 300 zł sztuka tarcze hamulcowe po 150 zł sztuka kupowałem ostatnio w aso BMW wąż gumowy do chłodnicy 130 zł.

Przy zakupie zwróć uwagę na turbinę :duh: najlepiej poczytaj trochę na forum tylko nie zadurzo bo nic nie kupisz :D

Opublikowano

no właśnie jak sie naczytałem o e39 to zrezygnowalem z zakupu :cry2:

 

A jak jest z zawieszeniem? Da sie jakoś sprawdzić przy zakupie stan turbiny bez wizyty u mechanika?

Opublikowano

Zawieszenie najlepiej i najtaniej na zwykłej stacji tam gdzie robią przeglądy a turbinkę najłatwiej gaz do dechy musi się nieźle zbierać autko, dobrze ciągnąć.

Ja swoją 3 kupiłem 6 m-c temu i od razu wymieniłem wahacze chociaż nic nie tłukło i nie biło jak podniosłem koło oczywiście w domu :shock: to luz był bardzo spory.

Zwróć uwagę aby silnik pracował równo i nie dymił to podstawa. :D

Opublikowano
a przy dodaniu mocno gazu to dobry diesel (chodzi mi o 2.0 w e-46) pusci dymka?? Bo wTDI mamy nawet jak mial 10tys to przy odpalaniu i duzym dodaniu gazu mogl puscic dymka. Pytam bo zarazila sie ona bakcylem BMW i chce zmienic swogojego VW na ta jedyna sluszna marka :) . Tylko ze w gre wchodzi tylko diesel. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koszty utrzymania nie są porażające, porównywalne z autami tej klasy np.Audi. Mam 2 litrowego diesla spalanie 7 litrów koszt części wahacze kompletne przód po 300 zł sztuka tarcze hamulcowe po 150 zł sztuka kupowałem ostatnio w aso BMW wąż gumowy do chłodnicy 130 zł.

Przy zakupie zwróć uwagę na turbinę :duh: najlepiej poczytaj trochę na forum tylko nie zadurzo bo nic nie kupisz :D

 

Myślisz że w audi a4 np.jest taniej,to byś się zdziwił ile w tym czymś kosztują wahacze i jak często siadają na polskich drogach.Te ceny które podałeś nie są wcale drogie,tym bardziej że większość zawieszenie jest z aluminium.

A po drugie nie zawsze z każdą pierdołą smaruje się do serwisu,bo to najwięksi zdziercy.Przecież oni też skądś biorą części.Chyba że serwisujesz swoje auto.Przerabiałem ostatnio ten temat z moim szwagrem ma e36 zdziwił się jak pracują serwisy-są po prostu podwójnie drodzy i nie zawsze wiedzą najlepiej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no właśnie jak sie naczytałem o e39 to zrezygnowalem z zakupu :cry2:

 

A jak jest z zawieszeniem? Da sie jakoś sprawdzić przy zakupie stan turbiny bez wizyty u mechanika?

 

Pisz na priva opowiem ci o e39 wszystko,to co tu piszą to tylko opinie i nie warto się zrazać i dołować.Poczytaj na forum audi o audi a6 to zemdlejesz :mrgreen: .Pisz śmiało co chcesz wiedziec.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.