Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy mółby mi ktoś wskazać gdzie znaleść membrane odpowietrzającą kolektora ssącego do E39 na schematach realoem.com?

Bede wdzieczny za pomoc.

Opublikowano
lukasz23 u mnie w serwisie stwierdzili że pewnie jest membrana pęknięta bo na sondzie lambda jest cały czas takie samo wskazania czyli silnik dostaje fałszywe powietrze a co odbija się na jego pracy tzn. przy przyspieszaniu szarpie , więcej pali . ponoć wyjmuje się to jakoś bez odkręcania kolektora a sprawdza przez dmuchnięcie do najwyżej położonego otworu ale jakoś nie umia się za to zabrać
Opublikowano

Samochód bardzo nierówno pracuje na wolnych obrotach, czasami nawet gaśnie. Po zdjęciu korka wlewu oleju też gaśnie silnik.

Facet w serwisie posłuchał, popatrzył i zdecydowanie stwierdził, że do wymiany jest ta właśnie membrana.

Na kompie wyszły błędy z sondy lambda składu mieszanki.

Opublikowano
Mi goście w warsztacie wyjeli ten separator oleju bo tak to się hyba nazywa bez zdejmowania kolektora ssącego(silnik na bi-vanosie M52TU). Po otwarciu (rozbieralne)okazało się że membrana cała i że nagromadziło się trochę nagaru w rurkach. Dochodzi tam jeszcze jedna cieńsza gumowa rurka z podciśnieniem i ona była pęknięta. Cała operacja ok 3godz ale warsztat naprawde fachowy Łodź ul Świętej Teresy - robią tylko beemki. Sama membrana hyba jest dostępna bo mechanior w trakcie rozbiórki dzwonił do sklepu i powiedzieli mu że będą mieli. Zapłaciłem stówacza. Powodzonka i pozdro :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.