Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moc jest taka sama, moment obrotowy tez - tylko VANOS wczesniej "lapie" maxymalny moment obrotowy niz wersja bez, dokladnie chyba o 500 obr/min nizej.

 

Dodam jeszcze ze osiagi sa identyczne :!:

Opublikowano
moc jest taka sama, moment obrotowy tez - tylko VANOS wczesniej "lapie" maxymalny moment obrotowy niz wersja bez, dokladnie chyba o 500 obr/min nizej.

 

Dodam jeszcze ze osiagi sa identyczne :!:

 

Skoro twierdzisz że osiągi są identyczne to dlaczego moje 325i z vanosem stracilo na mocy gdy vanos mi się wieszał ???

A wiem ze fatycznie moc jest taka sama

(nie piszę tego z pretensjami tylko nie rozumiem )

Pozdrawiam

Opublikowano
To po co vanos skoro to nic nie zmienia ??

niee , Vanos jest nie potrzebny wogóle, wszystkie nowsze silniki bmw mają go tylko dla bajeru , tak jak honda V-teca, Toyota VVTI itp :wink:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
z zalozenia vanos (ogolnie zmienne fazy rozzadu) powinny zmniejszac spalanie, np wtedy gdy nie wykozystuje sie pelnej mocy a jedynie jezdzi np do 3000 obr. jesli sa zmienne fazy to producent moze zastosowac bardziej ostre ustawienia przy wyzszych obrotach. dzieki temu np honda uzyskuje bez problemu 100koni ( i wiecej) z 1lpojemnosci. gdyby na stale bylo ustawione na ostro to auto nie mialo by wolnych obrotow i ciezko bylo by jezdzic nim po miescie w korkach. tak sie wlasnie zachowuja samochody rajdowe lub takie w ktorych zmienia sie walki na sportowe.
Opublikowano
moc jest taka sama, moment obrotowy tez - tylko VANOS wczesniej "lapie" maxymalny moment obrotowy niz wersja bez, dokladnie chyba o 500 obr/min nizej.

 

Dodam jeszcze ze osiagi sa identyczne :!:

 

Skoro twierdzisz że osiągi są identyczne to dlaczego moje 325i z vanosem stracilo na mocy gdy vanos mi się wieszał ???

A wiem ze fatycznie moc jest taka sama

(nie piszę tego z pretensjami tylko nie rozumiem )

Pozdrawiam

 

Ja nie twierdze - ja to wiem :D Jezdzilem autem bez Vanosa i z Vanosem (silniki M50B25) roznica praktycznie zadna - na + Vanosa przemawia minimalnie mniejsze spalanie. Zobacz na dane techniczne i bedziesz mial sprawe jasna (od 0-100 km/h ida tak samo). Kiedys czytalem artykul ze w momencie wejscia na rynek silnika z VANOSEM po glebszej analizie roznicy nie bylo widac - jedyna to jak juz pisalem - spalanie.

 

Oczywiscie mowa tylko i wylacznie o M50. W M52 M54(double Vanos) to juz jest calkiem inna bajka...

Opublikowano (edytowane)

słuchaj dane techniczne owszem pokazuja iz moc jest ta sama ale moje autko w momencie gdy wieszal mi sie vanos bylo sporo slabsze a gdy go zrobilem znow odzyla ... to samo mialo kilku innych mojich kolegow rowniez w silniki m50 2.5l

Mieli takie same odczucia jak ja

Pozdrawiam

Edytowane przez cn_igi
Opublikowano

hee przed momentem zorientowalem się ze popelnilem blad dlatego tesh wstawilem samo m50

Fakt moje przeoczenie m50b20 to silnik 2.0l a m50b25 to 2.5l

:mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.