Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
obejrzyj parownik (no bo prawidlowa regulacje napewno zrobiles) moze masz dziurawa membrame i gaz ucieka ? nie smierdzi gazem jak postoisz troche np na swiatlach i zaraz pomalu ruszasz??, a masz wystarczajaco plynu chlodzacego? czy parownik jest cieply po np 10 minutach jazdy???
Opublikowano

co steruje wolnymi obrotami na gazie?dodam ze nie mam komputera ale wiem ze ta instalacja powinna tez bez kompa dzialac.i gdzie szukac filtra gazu?a i jeszcze jedno sprawdzalem czy szlamu nie ma w parowniku czy to normalne ze po odkreceniu sruby bylo tam pusto jak na pustyni dodam ze instalka ma ok15tys km.

pozdro

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Opublikowano

na II gen różne cyrki sie dzieją. mi 1.8 paliło 15 LPG na II gen.

Spróbuj to może jakoś przeregulować, jak na Pb pali normalnie to awarie wszystkiego innego niż lpg można wykluczyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.