Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na poczatku zaznacze ze szukalem... i znalazlem jak to zrobic w e36, wiem ze jest sruba 17 i trzeba ja delikatnie dokrecic przy uzyciu niestandardowego klucza... tylko mam jedno pytanie:

czy jest tam jakas kontra... mianowicie w tej srubie jest jakas gumka ktorej nie da sie wyjac a boje sie urwac...

nie chce zaczac krecic dopoki nie bede pewien czy sruba ta jest kontrowana.

Opublikowano
Witam.Podepnę się pod temat bo nie chce zakładać drugiego :) Czy jest możliwość ,że przy wynianie maglownicy można ją za mocno " skręcić" ? Bo mam problem - maglownica została zmieniona i po wymianie kierownica strasznie ciężko zaczeła chodzić.Najgorsze jest to ,że mi nie odbija w momencie gdy skręcam i ją puszczę zostaje w tej pozycji i samochód będzie tak długo jeździł w kółko aż ją odkręce ręcznie :( Słyszałem że to może być przyczyna że mechanik ją za mocno skręcił przy wymiania ale chcę się jeszcze upewnić czy to możliwe. dzięki za wszystkie odp :)
Opublikowano

Bardzo mozliwe ze jest za ciasna... jesli czujesz wiekszy opor przy skrecaniu niz przed wymiana to napewno to, wystarczy popuscic ta jedna srube... tylko trzeba to robic bardzo delikatnie zeby nie uszkodzc maglownicy... podczas dokrecania duza roznice robi nawet milimetr... ja sam szukam teraz odpowiedniego klucza.... mysle ze 17-ka do swiec bedzie pasowac.. jesli nie to szlifierka i zrobie ze starej nasadki.

Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.