Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Wiem bylo na forum juz o tym... Zastanawiam sie nad firama popychaczy, myslalem o INA albo o Motive bo te tylko znalazlem na allegro... 33 zl sztuka oplaca sie wziac ktores z nich? Juz musze wymienic je bo klekocze jak bocian. Olej Mobil 1 polsyntetyk zaleje... Prosze o jak najszybsza odpowiedz
BrillaNtrot- MałY DiabeŁ ::--::
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
No i sie stalo. Mechanik rozebral Beti i stwierdzil, ze szystko do mymiany...tj. walek dzwigienki popychacze. Kupilem walek motive dzwigienki febi i popychacze ina. Zobczymy czy to pomoze odmulic fure bo serio miala zero powera i nie chciala sie wkrecac na obroty... Do tego klepala jak Bocian... Co sadzicie ?
BrillaNtrot- MałY DiabeŁ ::--::
Opublikowano

Hejka

 

Mocy to raczej nie wiele dostanie ale na pewno przestanie klepać.

 

Mam za sobą taką samą wymiankę w zestawie:

dzwigienki FEBI

wałek MOTIVE

popychacze INA

 

no i pestki tez zmieniłem (FEBI) bo warto już wszystko na nowe wymienić.

 

Do tego komplet rozrządu. Niestety ja mam pasek, ale nawet łańcuszka (zakładam że masz silnik M43) bym nie polecał używanego zakładać.

 

Troche to kosztowało no ale czego sie nie robi dla..... Buni :)

 

Pozdr

Grze

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
Niestety tez mam Bete na pasku. NIe chodzi o taka moc o jakiej mowisz... Mowie, ze miala mula i trzeba bylo ja krecic na obroty a do tego wiecej niz 150 nie szla a latalem ja 180-190 "bez problemu" wiec raczej to wina tego nieszczesnego rozrzadu...
BrillaNtrot- MałY DiabeŁ ::--::
Opublikowano

hmmm

 

ja mialem rozjechany rozrząd ale mocy az tak nie stacila....

Co do tej teorii to ja juz bym sie kontaktowal z mechanikiem. Trudno mi sie tu jakkolwiek wypowiadac, ale Kumpel z pracy ma E36 i mozna powiedziec ze mial cos podobnego...... brak mocy i jego max to 160km(ale osprzęt głowicy miał prima!!). Wziął od Ojca (tez ma E36 :) )przepływomierz i jak ręką odjął!!!!

 

Także jak wymianka osprzętu głowicy nie pomoże (choc z tego co piszesz o osiągach wcześniejszych to wątpie) to możesz się pokusić o sprawdzenie przepływomierza.

 

W każdym razie powodzenia i niech moc Buni będzie z Tobą ;-)

 

Pozdr

Grze

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
NIo dzieki za rady :D 3m sie Tez, Ci zycze mega osiagow swaja Bunka :D Pozdro
BrillaNtrot- MałY DiabeŁ ::--::

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.