Skocz do zawartości

Czy mam racje????????????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mój problem: autko nierówno chodzi na luzie, ostatnio te skoki się zmienszyły i niezawsze sie to dzieje. i nierówno przyspiesza.

 

Ostatnio zauważyłem taja cieniutką rureczke która idzie do takiej puszki pod kolektorem. I owa rureczka jest troszke popękana. moze to tego wina? ta puszeczka to regulator jakiś? jak ja wyjolem to auto chodzilo ale syczalo.

 

a ta puszeczka wyglada jakby regulowala kąt wyprzedzenia zaplonu, bądź cisnienie paliwa bo ona jest tam kolo listwy wtryskowej blizej przodu pojazdu???

Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
Nie wiem o jaka rureczke chodzi ale moze jak zasysa dodatkowo powietrze moze miec wplyw na nierowna prace silnika .Moze tez to byc jakas rurka podcisnieniowa.Jak mozesz to wymien i zobaczysz czy sie poprawi.
te gusta conducir? BMW
Opublikowano

ale po co to tam jest? ten regulator reguluje cisnienie paliwa na podstawie obrotów silnika?

 

Znaczy im większe obroty tym podcisnienie w kolektorze wieksze i ta rureczka leci do tego regulatora? tak to działa?

 

I możliwe ze od tego silnik nierówno ciągnie? W sumie jak tym sie seguluje cisnienie to ma to sens?

Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
powiem tak. przy ktoryms z kolei wyjeciu przeplywomierza zauwarzylem pod kol ssacym jakas pierdulke ze szlaufikiem ktora powinna byc zalozona na krociec pod od spodu kolektora. zalozylem ja i od tamtej pory auto mialo takie same objawy jak u cie wiec zdjalem ja z powrotem i jest oki ale ja mam 320 wiec to troszke inna para butow
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
To że bedziesz miał nieszczelny dolot to najmniejszy pikuś.Otóż ta rureczka służy do wytworzenia podciśnienia w regulatorze i otwarcia powrotu do baku w momencie gdy cisnienie na listwie przekracza 3bary-jak jest nieszczelna to regulator nie działa,pompa potrafi nabić i 5atm i dopiero wtedy przebic czujnik,więc na wolnych pomiomo skracania przez ECU czasu otwierania wtryskiwaczy,silnik zaczyna być zalewany paliwem,sonda pokazuje za bogato,więc ECU cofa zapłon i tu macie powody trzęsienia,wypadania zapłonów itp.Tak że nie uszczelnic a WYMIENIĆ na sprawną i jeśli tak działo się już dośc długo to może być już uszkodzony regulator ciśnienia paliwa -zdiagnozowanie?na przewód paliwowy na zasilaniu założyć manometr i na chodzącym silniku zmieżyć ciśnienie
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano

Wymieniłam wszystkie rureczki a obroty nadal wariują. Dodam ze przy aucie chyba od nowości nigdy nie było grzebane. Może warto cos przeczyścić?

 

Jak przespieszam to auto nierówno przyzpiesza to zbaczy ze np przez 2 sek jakby z 20 koni zginelo a potem znowu ok.

 

a co nalepsze: to sie dzieje jak jest ciepły. i wogole ten silnik syczy tak głucho, myslalem ze to powietrze gdziez lewe zasysa ale nie znalazłem niczego.

 

aha a czy robi duza róznice 'skrecony' przewód wysokiego napiecia od cewki?

bo byl przerwany , skrecony i obkrecony izolacją. ??

 

co 15 sekund na luzie soadaja obroty i wskakuja spowrotem odpiołem krokowca i byly spoko ale wzrosły potem do 1000 i znów podpiolem i narazie spokoj jest. ale na jak długo...

 

 

 

cóż to może byc?

Pozdrawiam i dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.