Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wiem że było o uszczelkach pokrywy zaworów... jednak znalazłem odnośnie innych silników 1,6 i 1,8 2.0... co dyskwalfikuje tamte rady...bo u mnie moze być zupełnie inaczej... jest bo to V

Wymieniając obudowe termostatu ...i ogolnie podglądowo patrzec na elementy silnika... zdjąłem plastikowa obudowe pod którą są cewki...

Patrze a tam pływa sobie troche oleju...

Według mnie sprawa dotyczy uszczelki pokrywy zaworów, tych wewnetrznych ( bo sa dwie na jedną pokrywę ) ...

 

Jeśli to to :

To co teraz zrobić...

1:wymienić uszczelki?

2:sciągnac pokrywe i skrecić jeszcze raz np. na jakąs paste?

3:mogę sciągnąc tą pokrywę ? odkrecam sciągam , czy są jakieś komplikacje ?

 

Ogolnie czekam na rady co i jak... wole zapytać ...jak potam żałować że jednak mam za mało wiedzy ....

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
Ściągnąć pokrywy i wymienić na nowe uszczelki jak masz trochę zdolności manualnych to dasz sobie radę. Przerabiałem ten temat w e32 V8 koszt 75 zł na stronę .
Opublikowano
gdyby się pociło to może by pomogło dociągniecie śrub,,, ale u mnie tam stoi olej... ok 1 cm oleju ... wiec raczej nie pomoże dokrecanie ...tylko wymiana
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
ok... narazie jestem przy wymianie termostatu i obudowy termostatu , oraz czyszczeniu chłodnicy ( też wyjeta ) ... jak tylko to złoże to biore się za te uszczelki pod pokrywą... czyli pewnie przyszly tydzien...bo niestety nie dysponuje zbyt dużo czasem wolnym ;(
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

uszczelki kupione... 116zł strona ....

mam jeszcze może banalne pytania... ale nie robiłem tego więc wole wyjśc na :duh: niz potem :mad2:

sciagam dekle i wszystko czyszcze... z oleju i na sucho zakładam uszczelki i skrecam ? jaką siła skrecać... nie mam dynamometryka ale chciałbym wiedziec mniej wiecej ....

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

jak nie urok to sraczka... miałem peknietą obudowę termostatu ... i płyn wyciekał na paski.... (jest on szkodliwy dla gumy)? ///

Nie wiem czy to jego wina czy nie...ale Pasek mam lekko spękany ...

Powinienem go wymienic...jeden jest na kole pasowym pompy wodnej ... a drugi ... nie wiem dokładnie od czego... czy ktoś może objaśnić do czego są dokładnie te dwa paski... i konsekwencje pekniecia...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

1- pompa wodana , pompa wspomagania , alternator - konsekwencje - przegrzanie silnika , brak wspomagania , brak ladowania

 

2- pompa klimatyzacji - brak klimatyzacji

 

dodatkowo pekniety pasek moze sie wkrecic w wiatrak , uszkodzic visco , uszkodzic wentylator , uszkodzic chlodnice ...

 

ja mam pasek niedawno po wymianie i tej jest minimalnie popekany ... jak sa spore pekniecia to trzeba go wymienic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.