Skocz do zawartości

e36 gaz sekwencyjny i strata mocy!!!??? +miejsce korka wlewu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. wczoraj założyłem gaz sekwencyjny firmy KME DIEGO do e36 1.8i.

wydaje mi się że stracił sporo mocy w porównaniu z benzyną.

dlaczego tak sie dzieje???? przeecież to sekwencja. macie może podobne spostrzeżenia??

a może gazownicy na czymś przyoszczędzili??

 

2 sprawa to korek wlewu gazu. chcieli mi go podwiesić bo powiedzieli że inaczej sie nie da w e36. gdy sie nie zgodziłem to jednak znaleźli miejsce w zderzaku ale z tyłu. a ja chciałem z boku zderzaka. czy mieli racje?

 

3 sprawa to jak odróżnić instalację sekwencyjną od zwykłej patrząc pod maskę. sam już nie wiem co myśleć. może mi ściemę walneli i zwykłą zamontowali.

pomóżcie pliss

Opublikowano

Masz silnik 1,8 a więc 4 cylindrowy. Więc do każdego cylindra powinno być doprowadzony wtrysk gazu. A więc nad silnikiem powinieneś mieć taką listwę do której doprowadzony jest gaz a później z niej przewody na 4 cylindry.

 

Co do mocy to spadek jest odczuwalny ale nie na tyle duży żeby czuć się oszukanym ;]

Opublikowano
Witam. Dokładnie jak kolega napisał - powinies miec wtryski, co do spadku mocy to ja jako takiej nie odczulem, silnik troche inaczej chodzi, ale ciągnie bardzo podobnie. Co do korka to mi tez powiedzieli że sie nie da zalozyc nigdzie tylko z tyłu koło rury wydechowej prawie (coupe). Powiem Ci ze to jest nawet wygodne, bo wlew jest prawie na środku auta i z której strony nie podjade to i tak zatankuje :8) Ale jak sam sie przygladalem co jest pod zderzakiem to doszedłem do wniosku, że jednak to nie jest jedyne miejsce na wlew tylko można założyc w kazdym innym. To jest chyba tylko ich widzimisie żeby oszczędzić na rurce.
Opublikowano

Patrz ja mam zwykla instalacje( wydaje mi sie ze w tym modelu nie trzeba placic wiecej kasy i wkladac sekwencji-stare silniki .) ZObacz z lewej strony patrzac na foto jest reduktor z niego idzie taka gumowa rura z silniczkiem krokowym ( ktory jest wielka sciema stwierdzam to po wiedzy teoretycznej jak i praktycznej) idzie rura do filtra gdzi ejest wmontowany mixer ( lecace powietrze meisza sie z gazem i dalej doi silnika) czyli :paliwo " jest podawane pomijajac droge wtryskow czyli po najmniejszej lini oporu . do komory lecimieszaknka gazu i powietrza, u ciebie daje gaz bezposrednio i sie miesza pozniej z powietrzem( czyli lepiej)

http://images21.fotosik.pl/192/f950e366ef2d8101.jpg

 

wlel mam tutaj( na skraju zderzaka po lini prostej prostopadlej od wlewu Pb)

http://images21.fotosik.pl/207/b0bee3cbd780bd04.jpg

a co to polonez ze mial ci korek wisiec-kaszana na max.nie chcialo im sie i tyle.

Opublikowano
Co do wlewu to ja mam E36 sedan i wlew mam pod klapka ok paliwa. Tam mam zamontowane male gniazgo do ktorego podczas tankowania wkrecam redukcje, dopalcilem za to 50 zl. Nie widac ze masz gaz, nie szpeci zderzaka, nie wisi pod nim i jest zamkniety wraz z amknieciem centralnego. Moge zrobic fotke jak ktos jest zainteresowany.
Dla was to kilka liter, dla nas cale życie - B M W
Opublikowano
Co do wlewu to ja mam E36 sedan i wlew mam pod klapka ok paliwa. Tam mam zamontowane male gniazgo do ktorego podczas tankowania wkrecam redukcje, dopalcilem za to 50 zl. Nie widac ze masz gaz, nie szpeci zderzaka, nie wisi pod nim i jest zamkniety wraz z amknieciem centralnego. Moge zrobic fotke jak ktos jest zainteresowany.

 

Zapodaj fotkę jak to wygląda. Jeszcze nie widziałem takiego rozwiązania z wlewem gazu.

http://img253.imageshack.us/img253/2586/bokxk5.jpg
Opublikowano
ja tez wlew od gazu mam pod klapka :) w lewym dolnym rogu ;) O przyokazji mam pytanie Co trzeba tam odgiac dogiac aby klapka trzymała ? Podczas jazdy telepie nia ale jak wysiadam z autka to musze ja przytrzymac zamykajac autko aby centralny ja zalapal Co tam powinienem zrobic ? Przy tym druciku od klapki ?
Opublikowano

Jama to samo co Mily.

W schowku mam małą przejściówke, jak tankują to wkręcam ją w gniazdo pod klapką wlewu benzyny i już. Efekt fajny bo mi osobiście strasznie szpetnie wygląda taki wlew na zdeżaku, pod nim a czasmi nawet na błotniku :duh:

 

Kosztowało mnie to również 50zł.

 

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
ja zalozylem zwykly gaz i duzej róznicy nie odczulem.wlem mi przywiesili pod zdezak bo tak jest starsznie malo miejsca.ja chcialem miec wlew w zdezaku ale nic stego ja jak tam spojzalem to zeczywiscie strasznie malo miejsca.pozdro
Opublikowano

dzieki wszystkim.

może z tą mocą to się sam wkręcam,że jest słabsza.

Powiem wam, że jak go zawoziłem na zagazowanie to serce mi się krajało

ale z drugiej strony wolę jeździć o połowę taniej.

3 tygodnie temu przyjechałem nim z włoch i nie uwierzycie ale BENZYNA W AUSTRII JEST TAńSZA NIż W POLSCE!!! to niesprawiedliwe :evil:

Co do korka wlewu tocieszę się, że się nie zgodziłem na podwieszenie, mam z tyłu tak jak bieniu3000 w zderzaku, choć najbardziej chciałem z prawej strony i widzę że jednak tak się też da bo ma tak Pawel Sitek.

Jaki z tego morał? JAK SIę CHCE TO MOżNA.

jeszcze rtaz dzieki wszystkim, pozdr.

Opublikowano

witam . auto stało po założeniu gazu kilka dni. dzisiaj wsiadam, odpalam, jade na pb i w momencie przełączenia się na gaz zaczyna autem strasznie szarpać silnik się dławi, obroty strasznie falują silnik ryczy jakby tłumika nie miał, przełaczam na pb i wszystko jest ok. co to może być?????????

w pon z samego rana jade do gazownika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.