Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jednak zolta jest dobra , ponoc jest to listwa do aut o duzej pojemnosci ale chodzie super , rowno i szybko wkreca sie na obroty , czerwona listwa jest za wolna ! Gazownik powiedzial ze wszystko zalezy od czasu reagowania silnika a nie od pojemnosci wiec do bmw nalezy stosowac zolta listwe valtec
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pierdoły Ci ten "GAZOWNIK" naopowiadał w tym przypadku można zastosowac obydwie listwy wtryskowe i nażadnej nie zauważysz innego"wkręcania sie :lol: "

 

Tutaj nie chodzi o to czy listwa jest wolna czy szybka ani do jakiej pojeności !

 

Chodzi jedynie o czas wtrysku jaki jest w stanie obsługiwać przy danym zapotrzebowaniu na gaz - to tak w skrócie :mrgreen:

Opublikowano
to tak w skrócie :mrgreen:

Zolte sa 1Ω a czerwone 3Ω, w niktorych autach wymagane sa 1Ω ze wzgledu na czas wtrysku. Jezeli nie ma potrzeby stosowania zoltych stosuje sie czerwone. Poza tym sa jeszcze wtryskiwacze o zwiekzonej mocy na 1 cylinder, ale tez nie ma sensu ich stosowania jezeli nie ma takiej potrzeby!

Tomek

Marzenia się spełniają...

Opublikowano
to tak w skrócie :mrgreen:

Zolte sa 1Ω a czerwone 3Ω, w niktorych autach wymagane sa 1Ω ze wzgledu na czas wtrysku. Jezeli nie ma potrzeby stosowania zoltych stosuje sie czerwone. Poza tym sa jeszcze wtryskiwacze o zwiekzonej mocy na 1 cylinder, ale tez nie ma sensu ich stosowania jezeli nie ma takiej potrzeby!

 

 

Ni operujmy jedynie kolorami bo sie wszystko pomiesza sa jeszcze do np, STAGA wtryskiwacze 3 omowe koloru niebieskiego oraz 2 omowe koloru czarnego. Wziołem kilka takich instalacji...

Opublikowano
Najpierw mialem zalozona czewona listwe wrtyskowa valtec i samochod nie chcial sie wkrecac na obroty , czasami falowaly obroty i dusil sie jak mu ostro depnelem . I nie jest to kwestia regulacji gazu bo bylem az 5 razy na takiej regulacji . A gdy wymienili na zolata listwe to teraz autko chodzi super , wogule nie ma szarpniecia przy przelaczeniu na gaz ,auto nie dusi sie i nie ma nawt najmniejszych zafalowan obrotow na biegu jalowym. Ja nie jestem zadnym gazownikiem ,ani wogule sie na tym nie znam ,dlatego opruje nazwami "zolte" "czerwone" . Efekt koncowy jest tylko taki ze na czerwonej listwie valtec auto nie chcialo chodzic ,a na zoltej jest perfect :D Pozdrawiam
Opublikowano
Ja też mam czerwone wtryski i mam podobne objawy jak pisał poprzednik, nie trzyma obrotów na jałowym nie to że falują ale raz mam 600 obrotów a raz 400, przy ruszaniu muszę go podkręcić na 1500 żeby nie zdechł a potrafi się przydusić, jak się powoli rozpędzam na jakimś biegu to uczucie takie jakbym jechał po grochu, takie delikatne szarpnięcia i w związku z tym też się zastanawiam czy by nie zmienić na żółte tylko musze gazownika zapytać czy ten komputer obsługuje 1 omowe wtryski bo ponoć nie każdy.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

a jak wam regulacje robili? przejechali z laptokiem chociaż 10 km?

 

Ja jędziłem i jeździłem i mape jako tako ustawiłem, nie mam takich chorych objawów. Obroty idealne, nie czuć kiedy się przełącza. CO prawda w M20, no ale opinie o czerwonych są podobne.

Opublikowano
Byłem ostatnio na regulacji, i wsiadł ze mna do auta z laptopem, co się okazało: kiedyś miałem taki objaw że jak mu troche mocniej dałem to się przełączał na benzynę, to gazownik podciągną ciśnienie na parowniku ale niestety jego błąd nie wyregulował mieszanki i wczasie tej jazdy wyszło że dawka gazu jest ponad 2x więkrza niż powinna, pozmieniał mapy i teraz w miarę dobrze chodzi, nie dusi się przy ruszaniu, elegancko się na gaz przełącza i spalanie spadło o prawie 3litry. Ale i tak obiecał mi zmienić na żółte wtryski, więc za jakieś dwa tydnie zmieniam.
Opublikowano
czerwone , niebieskie , czarne , żółte czy valtek , valtek bfc czy rail każda 316 , 318 , 320 , 323 ,325 , 328 każda pojedzie kwestia dobrania dysz i ciśnienia . widać dobrzy fachowcy

 

Pewnie masz racje :mrgreen:

 

I dlatego jutro koledze zamontuje w e36 czerwone valteki, nie zdejme kolektora ssacego, a listwy przykrece do pokrywy silnika na wysokości napisu BMW, do tego zamontuje przewody o długości prawie 20 cm do kazdego cylindra i najlepsze jest to, że bedzie to zaje.b.i.ś.c ie śmigało :cool2:

Ale tylko po to aby pokazać niedowiarkom, że tak zamontowana instalacja bedzie POPRAWNIE DZIAŁAŁA i większość porad wypisywanych na forum ma sie nijak do faktów :mrgreen:

 

Może zrobie zdjecia JAK TO SPARTOLIŁEM AUTO (w opini wiekszości ludzi czytajacych):mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.