Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie, odnosnie bmw 525d rok 2003, otoz zapalila

sie kontrolka silnika tzw(piorun) i auto niema swojej mocy.

Ciekawe jest tylko to ze jezeli postoji 2dni,i zapalam i wszystko jest znowu ok ma swoja moc,zdarzylo mi sie to juz 3 razy, teraz w sob przejechalem ponad 300km, bylo ok, nagle przed domem znowu sie zapalila ta kontrolka i niema mocy. Jezeli napotkaliscie sie z podobnym problemem,albo wiecie co to moze byc to prosze nap o tym, bo najwczesniej dopiero w czwartek mge podjechac na komputer. Znajomy mi powiedzial ze moga to byc wtryski?!

Sprzedam Bmw 320d E46 2001r
Opublikowano

pojawianie sie takiej kontrolki moze byc powodem wielu rzeczy - niczego na 100% sie nie da wywnioskowac ...

diagnostyka - powinna cos dac ...

Opublikowano

Witam

 

Z doswiadczenia wiem ze takie gdybanie nie ma sensu. Zaczac od diagnostyki komputerem. Ona powinna pokazac w jakim kierunku dalej szukac jesli oczywiscie zdecydowanie nie wskaze usterki.

 

Powodzenia

 

Szwed

Opublikowano
Przełącza się w tryb serwisowy i traci moc. Ratuje Cię tylko podłączenie się pod tester sprawdzenie błędów i parametrów. Tak jak napisał szwed zdecydowanie pomoże to ustalić przyczynę.
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano

Bylem dzis na diagnostyce, z moja 525 no i stwierdzili

uszkodzony wtrysk na 4 cylindrze!!! KOSZT NOWEGO 1300ZL ,

regeneracja okolo 500zl,.NIESTETY TRZEBA BEDZIE TO ZROBIC.

Sprzedam Bmw 320d E46 2001r
Opublikowano

Witam J23

 

Nie daj sie tylko naciagnac na wymiane calego wtrysku bo moze da sie tylko wymienic koncowke ktora kosztuje ok 250 zl. Najlepiej zrob to w zaufanym i wyspecjalizowanym serwisie bo ewentualna fuszerka moze ci sie odbic czkawka w pozniejszym czasie. U mnie przez jednego idiote wybuch kolektor dolotowy i polamane zostaly elementy wtrysku ...

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Szwed ale to jest silnik na CR :!: 500 zeta za zregenerowany to nie jest dużo. Oczywiście muszą dać gwarancję
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano
525d nie jest na Common Railu ??? Oj sprzeczalbym sie :) Ja w swojej wymienialem tylko koncowke wtrysku. No chyba ze kolega J23 ma cos innego pod maska.
Opublikowano
Skoro można wymienić samą końcówkę wtryskiwacza to jeszcze lepiej. Silnik M57256D1 jest na CR, chyba że mówimy o dwóch różnych :D
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam, w moim 525d występuje problem z mocą. Objawia sie to podczas duzego obciążenia. W miarę można jechać oraz przyśpieszać ale pod górkę dusi go i zwalnia. Mechanik najpierw wykrey przeciekające wtryski, które w końcu (po 2 odwiedzinach u niego) zostały zregerowane. Problem po każdej wizycie na chwile znikał, ale prędzej czy później i tak powracał. Ostatnio wykrył jakąć wade zaworu w turbo ale po próbnej jeździe okazało sie to nie to. Na komputerze pokazywało mu brak ciśnienia wtrysku. Okazało sie że pompa paliwa (ta pod autem, nie w baku) padła. Zobaczymy co będzie po wymianie. Drugim problemem jest niezapalenie po kilkunastominutowym postoju. Auto zimne oraz całkowicie zagrzane odpala normalnie. DO dziś nie uporałem sie z tym problemem.

 

Jeśli któś miał takie problemy lub wie jak usunąć problem to proszę o PORADĘ.

Z góry dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.