Skocz do zawartości

Problem z E39 530D Nie chce palic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem nowym uzytkownikiem i mam problem ze swoją 530D, szukałem na forum, ale takiego przypadku nie znalazlem.

A mianowicie, wczoraj stojac na postoju z wlączonym silnikiem i mała iloscia paliwa ( ok. 5L ) samochód sam zgasł. Pomyslalem ze byc moze skonczyło sie paliwo, wiec zalalem 10L i samochod nadal nie chce odpalac, swicą cały czas na desce rozdzielczej swiece DDE. Popma paliwa nie podaje ropy.

Czy to oznacza ze pompa jest spalona??

Jezeli tak to gdzie szukać pompy i jakie to są koszta.

Wtym momoencie samochód ma pełen bak paliwa i dalej nie pali.

Z góry dziekuje za odpowiedz.

Opublikowano
na twoim miejscu bym sprawdził filtr paliwa. Być moze sie zapchał i pompka nie ma siły przepchnąć przez niego juz ropy. Podobnie miałem w MB E-klasie tez jechałem na rezerwie auto zgasło po dolaniu ropy nic sie nie poprawiło okazało sie ze filtr był tak zapieprzony ze masakra (jak do odróciłem wyleciało pełno papruchów i... nawet zdechła mucha). Sprawdź sobie filterek bo ropa w naszym kraju jest chyba gorsza od opału
Opublikowano
Tak to moze byc ta pompa, po prostu mogla sie zatrzec z powodu braku paliwa. chcac sie do niej dostac musisz wymontowac tylna kanape i jest jesli dobrze pamietam po prawej stronie. odkreca sie dekielek i metalowy kolnierz, ona tam sobie siedzi. powodzenia.
Opublikowano

Tak juz do niej sie dostalem, tylko teraz jest kwestia ceny nowej pompy, czy ta co podalem w linku nadaje sie??

Potrzebuje to zrobic jak najszybciej

Opublikowano

w e39 530 d sa dwie pompy paliwa

1. w zbiorniku a 2. pod podloga na wysokosci fotela kierowcy

Jesli nie dziala ta pod podloga to paliwo nie dojdzie do filtra i dalej do silnika. Nawet jesli dziala poprawnie pompa w zbiorniku.

Osobiscie mialem problem ze swoja becia polegajacy na tym iz zasniedzialy styki na pompie drugiej (podloga) oraz mikro peknieciu na zawore zwrotnym po lewej stronie baku. Prze to nie wychodzilo paliwo w dostaecznej ilosci z zbiornika gdyz znaczaca jego czesc pozostawala w baku. Dopiero zalanie do pelna umozliwialo uruchoniemie. Dzialalo do czasu az nie pozotalo ok 3/4 paliwa w baku.

Drugi problem jaki sie zbieg z ta usterka to zasniedziale styki na drugiej pompie, ktore w konsekwencji rozlacza jej dzilanie. (zamyka przeplyw paliwa)

 

Wazna kwestaja jaka wiaze sie z problemem z rozruchem to prawidlowe zasilanie w prad. Ten uklad jest czuly na zaklucenia.

Przedewszytkim nalezy sprawdzic czy nie mam w samochodzie zamontowanych zabezpieczn nie fabrycznych. Czesto one sa zrodlem problemow, 2. przekazik jest w bagazniku od pomp 3. upewnic sie ze dochodzi napiecie do pomp

Opublikowano

Witam ponownie.

Problem rozwiązany, zepsuła sie pompa paliwa w zbiorniku.

Dziekuje serdecznie wszystkim za okazana pomoc i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.