Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
SILNIK- M20B20 TYLKO PALIWO B.,PROBLEM DŁAWI SIE PRZY RUSZANIU PO ODPALENIU SILNIKA PRZEZ 2-3 SEKUNDY ,NA CIEPLYM MOTOZE .POTEM JEZDZI NORMALNIE I RUSZA ,PROBLEM SIĘ PONAWIA, PO ZGASZENIU SILNIKA I POSTOJU OKOŁO 5 MINUT . SWIECE NOWE FILTR PALIWA NOWY KABLE OK. UKLAD ZASYSANIA CZYSZCZONY, PROSZĘ O WYPOWIEDZI
Opublikowano
Sprawdz sonde labda i czujnik temperatury bo one odpowiada za sklad mieszanki paliwa.
Opublikowano
sonda odpada ponieważ jej sygnał jest brany pod uwagę kiedy silnik jest ciepły.na początek pomiar ciśnienia paliwa(3 bary) i spr.czujnika NTC.
Opublikowano
CZUJNIK NTC PRZY POMIARACH POKAZUJE PRAWIDLOWE WARTOSCI NA ZIMNYM I CIEPLYM,CZYLI 2,8K NA ZIMNYM I 300 OMOW NA CIEPL..JEST OK . POMPA PALIWA RACZEJ NIE BO NIE DLAWI SIE PRZY 5000-6000 OBROTOW, MAKSYMALNYM ZAPOTRZEBOWANIU NA PALIWO - BRAK SPADKOW MOCY PRZY TYCH OBROTACH.PRZYPOMINAM ZA PODANE PROBLEMY DZIEJA SIE NA CIEPLYM SILNIKU PO ODPALENIU,
Opublikowano

Może silnik krokowy? Na zimnym silniku on spełnia funkcję sondy bodajże?

 

Tylko zastanawiea mnie że po rozgrzaniu i ponownym postoju 5min. masz to samo?

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.