Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem - musze wymienić rozrusznik w e46 i potrzebuje pomocy jak sie za to wziac zeby niepotrzebnie nie rozebrac polowy silnika :/ Robił to ktoś??
Opublikowano

zasada prosta -namierzyc rozrusznik, i potem problemy jakie sie pojawiaja to jedynie dostep do niego w celu wlozenia wkretaka lub innych narzedzi w celu wykrecenia. w ten sposob moze si epojawic koniecznosc czegos obok, poluzowania , wug=krecenia, zdjecia.......

 

w e36 jest mocowany na 2 sruby( w iskach plus maly wspornik)nie wiem jak jest u ciebie

 

Wymieniasz dlaczego........? na nowy czy urzywany?( na urzywki uwaga bo moga byc w takim staniejak ten co musisz wyjac )a regeneracja jest dos droga

Opublikowano
Wymieniam bo ten co mam sie skończył :( podejrzewam szczotk bo bendiks pstyka i dalej nic... - wolałbym zregenerowac... Dostep jest mega ciężki praktycznie ledwo co widac ten rozrusznik i nie wiem czy wogole lepiej od dolu do niego startowac czy od góry :/
Opublikowano

Rozruszniki się kończą bardzo szybko, u mnie po 190 Tkm. Dlaczego? bo siedzi tam nie BOSCH tylko Valeo (made in spain).

 

Do wyjęcia rozrusznika niezbędny jest kanał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.