Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Raz na jakis czas tak mniej wiecje od 3 tys obrotu slizgnie mi sprzeglo na 3 biegu jak pouszcze gaz to przestaje i doberze ciagnie . Czasem jak bardzo szybko zminiam biegi to na 3 zgrzytnie .

 

Co to sychronizator ? skrzyania manual

Opublikowano

Zgrzytnięcie to przez synchronizator, niepełne wysprzęglenie lub zbyt szybką zmianę biegu natomiast co do poślizgu sprzęgła to powodem może być zbyt duży moment obrotowy jesli np. robiłeś coś z silnikiem. Poza tym nie wiem jak w dieslu ale w 3,0 benzynie jest w docisku sprzęgła specjalny mechanizm zwiększający siłę docisku a co za tym idzie moment obrotowy jaki może przenieść sprzęgło wraz ze wzrostem obrotów. Jeśli u ciebie też taki jest to może właśnie on szwankuje.

Poza tym poślizg sprzęgła może występować przy standardowym zużyciu lub zaolejeniu tarczy.

Opublikowano

Mam podobnie, zapodalem do autka Chip podnioslem sporo moment i czasem na 3 biegu slizgnie mi sprzeglo, bardzo rzadko sie to zdarza ale jednak :/ obawiam sie ze moze to byc wina troche juz zuzytego sprzegla.

 

Za jakis czas wymienie tarcze i docisk sprzegla na nowy i zobaczymy, powinno przestac

Opublikowano
no ja tez po chipie prawdo podobie to trche szybciej wykancza sprzeglo moze zlozyc jakies bardzie wytrztymale czy coz ...?
Opublikowano
Są sprzęgła sportowe w różnych stopniach nadające się do normalnej jazdy a nawet sprzęgła z okładzinami metalowymi które mają praktycznie pracę zero-jedynkową.
Opublikowano
teraz slizga mi juz na kazdym biegu powyzej 2,5 tys obrotow nie gdzie poza aso nie moge znalesc sprzegla a w aso 1100 zl :jawdrop:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.