Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z nawiewem w E34

mianowicie po włączeniu nawiewu na pozycje 1-3 silniczek szumi, jakby ocierał się listek o wiatrak :mad2:

następnie po chwili sie wyłącza, chodzi tylko na 4 :duh:

czego to jest przyczyna???

a jak silniczka nawiewu to czy muszę ściągać całą deskę??

proszę o odpowiedź :dance:

Opublikowano
silniczka nawiewu to czy muszę ściągać całą deskę

 

... jak już chcesz się tam dostać to od komory silnika - musisz zdemontować tą czarną maskownicę na podszybiu - tam jest silnik nawiewu :

 

http://bmwe32.masscom.net/johan/center_vents/heater_bulkhead_1.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/11045_p.png

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

Jeszcze troszkę a zacznie ci pracować tylko na 4-tym biegu.

Miałem taki sam problem,ale winny był panel sterujący nadmuchem,a nie silnik.

Opublikowano
Jeszcze troszkę a zacznie ci pracować tylko na 4-tym biegu.

Miałem taki sam problem,ale winny był panel sterujący nadmuchem,a nie silnik.

myślę że przyczyną jest silniczek chyba łożysko pada alboco :P

mam jeszcze pytanie do "misiek_525i" dużo jest roboty przy wymianie tego silniczka??

może masz opis BMW E34 w pdf??

Opublikowano
ja moze napisze cos od siebie, wyciagałem rok temu ten silniczek i najwazniejsze jest aby śruby ktore trzymaja ta przegrodę nie były zabardzo skorodowane bo inaczej robi sie duzo roboty. DO tego wskazana jest malutka terkotka i klucz zdaje sie 8. Po sciagnieciu tej przegrody to juz zgoreczki i bez problemow. U mnie wyłaczanie sie dmuchawy na 1,2,3,4 były winne liscie ktore wpadły do kanału i utrudniały chłodzenie opornicy ktora sie bardzo grzała i termik (bimetal) wywalał. Ja do opornicy akurat dobrałem sie od strony nów kierowcy ale zazwyczaj jest od strony pasażera. Po wyciagnieciu i dmuchawa na maxa wylecioło sporo śmieci lisci itp. Dodatkowo wygiąłem troche termik i działa bezawaryjnie juz 2 rok a i dmuchawa pracowała cicho bo liscie wywiało z niej. Teraz regulararnie wyciagam opornice po to aby oczyscic kanały z lisci.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Witam, W sumie to podlaczylem to pytanie do innego tematu ale widze ze tu jest odpowiedniejszy :). Czy w mojej betce umieszczenie i dojscie do tego wentylatora jest takie samo. E34 93r 525i 24V
Opublikowano
Dzieki, poprostu kolega powiedzial mi ze trzeb cala deske rozdzielcza rozbebeszac i ze to jest strasznie duzo roboty, ale skoro da sie to zrobic latwiej to super:)
Opublikowano

... do silniczka nie trzeba , trzeba demontować tunel i jego boki ... ale jak wyjmujesz całą nagrzewnicę / wtedy i tak deska zostaje na swoim m-cu /

 

do silniczka demontujesz tą ściankę :

 

http://bmwe32.masscom.net/johan/center_vents/bulkhead_panel.jpg

 

potem tą osłonę / może się lekko różnić krztałtem / :

 

 

http://bmwe32.masscom.net/johan/center_vents/blower_motor_cover.jpg

 

potem już go widać ...

* - w zależności od typu i wyposażenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.