Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanko jak w Waszych piatkach sedanach wygląda podłoga bagażnika. Pytam ponieważ moim majstrom zabrakło 5 worków kleju i nie chciało mi się jechać transitem do sklepu, wziąłem bunię, załadowałem 5 worków (125kg) przyjechałem do domu a tam wszystko się zapadło , oparło na kole zapasowym, mata i worek się przedziurawił od tej sruby co zapas trzyma. Czy tam nie ma jakiejś konkretnej podłogi? W audi była, a tutaj zonk :? . Czy może ja czegoś nie mam, tylko taką twardo-miękką składaną na trzy części matę. Jak to mozna ulepszyć, nie chodzi mi o te worki, ale jak np. pojadę na lotnisko z walizkami to się w nich dziury porobią :( .

Napiszcie jak to u Was jest.

pozdrawiam

Opublikowano

Witam kolego.Tam się nic nie wzmacnia,tylko w Twoim aucie po prostu brakuje plastikowej nakrętki którą się nakręca na tą właśnie śrubę.

Ona (ta nakrętka) w górnej części ma przekątną ok.7cm i ona właśnie podtrzymuje tą matę.

To zapewne nie jest wysoki koszt zakupu.

Pozdrawiam

Opublikowano
Mam tą nakrętkę, taką czarną z karbami. Ale jest ona jakieś 5 cm niżej niż wierzchołek tego gwintowanego trzpienia. A czy ta nakrętka utrzymałaby matę nad całą wielkością koła zapasowego? kurcze chyba nie. w Audi miałem takie jakby płyciny z desek czy cóś takiego obszyte materiałem, a tutaj to troszkę takie shit jest :( . da się to jakos coś z tym zrobic?
Opublikowano

Być może ta przekątna wynosi ok.5cm.Miałem takie same w E-39 i w E-34 i nie było problemu z ich wytrzymałością.

Jezeli masz za nisko to masz dwie (moim zdaniem)opcje

-przedłużyć pręt (ten gwintowany)

-nakręcić zwykła nakrętkę jako opór i wkręcić plastikową podporę,ale wówczas istnieje możliwośc wyłamania się jej ponieważ nie będzie wkręcona na całej długości gwintu.

W jednej sztuce przedłużałem pręt.

Jedz do tokarza to za dyszkę to zrobi.

Opublikowano

DrOpsik - wszystko w zależności od wersji wyposażenia :

 

http://www.allegro.pl/item179893719_przykrywa_kola_zapasowego_bmw_e39.html

 

można wsadzić :

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/9759_p.png

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/83366_p.png

 

http://www.allegro.pl/item174617014_oslona_kola_zapasowego_bmw_e_46.html

 

... a na wypadek wojny możesz obrócić koło i pakować walizki / tylko flaszka już do felgi nie wejdzie :naughty:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

hejka ;-)

kurcze ja nie mam u siebie tych pokryw :-(. mam tylko koło i zaraz nad nim tą składaną podłogę bagażnika. a ten trzpień u mnie to wystaje aż do ej podłogi bagaznika, na niego jest wkręcona nakrętka mocująca zapas i nad nią ok 10cm gołego gwintu. Wygląda na to że czegoś u mnie brakuje. a misiek czym się różnią te dwa elementy z allegro, bo coś widzęa nie umiem jakoś uchwycić różnicy.

pozdrw i dzieki

Opublikowano
ile gwintu wystaje zależy od tego jakie macie koło na zapasie ja mam 225/55/16 i obciołem chyba z 3 cm tego gwintu
Opublikowano
DrOpsik - dlatego napisałem że w zależności od wyposażenia - ten pierwszy link jest do wkładki do Twojego modelu , wgłębienia "włazi do felgi " tworzy miskę na drobiazgi i usztywnia pod wykładziną , nakrętka podtrzymuje wykładzinę , tak jak napisał dajan - zależy też od tego jaką masz felę bo kanisterek wchodzi do pełno wymiarowej , jak zakładali oryg. hak to była ta miska z drugiego rysunku - to wkładałeś w felę i ta miska też podtrzymywała wykładzinę , obróc koło , nakręć nakrętkę i możesz dalej wozić worki z klejem :mrgreen: - kiedyś coś trafisz po dobrej cenie / ostatnio taka wkładka poszła na allegro za 4 -sci parę zł .../
* - w zależności od typu i wyposażenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.