Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czesc mam problem z moim bmw problem polega na tym ze urwal sie (niewiem jak sie to nazywa) popychacz na jednym zaworze ale to juz zostalo naprawione! oczywiscie cala glowica przeszla grontowny remont! natomiast stary pasek rozrzadu musialem sciagnac chce zmienic na nowy ale niewiem jak ustawia sie polozenie walu i walka rozrzadu? :( prosze o jak najszybsza pomoc z gory dziekuje!
Opublikowano
czesc panie. musisz na dzien dobry odnalezc oznaczenia na kolach zebaty walu korbowego oraz walka rozrzadu i ustawic je idealnie rowno ze znakami na obudowach. a i znaki na obudowie nie beda napewno umieszczone nad kolami w idealnym pionie tylko beda odchylone od pionu okolo15 stopni w prawo patrzac od przodu silnika. po zalozeniu i napieciu paska spojrz jeszcze raz czy znaki sie zgadzaja a jesli nie to zdejmij pasek i probuj ponownie. powodzenia
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano (edytowane)
po załozeniu paska nie odpalaj silnika lecz wez klucz i zgodnie z kierunkiem pracy silnika przekręc wałem korbowym aby sprawdzic czy nie bedzie kolizji jesli po 2 minimum obrotach nie bedzie wyraznego stukniecia to mozesz z rozrusznika. Robi się tak bo ręcznie wyczujesz ze cos nie tak a przekręcając kluczyk usłyszysz a to bedzie cię kosztowac Pozdrawiam Edytowane przez Waldekk111
Opublikowano
w 320i masz 2 mozliwości 1 to taka ze rozdzielacz(aparat zaplonowy) masz na wałku rozrządu i tu masz znaki na kole rozrządu i na wale korbowym a 2 to taka ze z prawej srrony (od przepływki) masz rozdzielacz i wtedy ustawiasz 3 znaki a nie 2 Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.