Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W E 34 są cztery plastikowe nakrętki na dole oparcia. Dwie po bokach, dwie we wnęce podłokietnika. Gdy je się odkreci, pozostaje silnie pociągnąc do góry oparcie, by wyszło z zatrzasków (oczywiście najpierw zdejmujemy zagłówki - mocno do góry).

W E 30 cabrio mamy dwie śróby na dole oparcia w środkowej jego części. Po odkeceniu tych śrób, pociągamy oparcie do góry, tak by wyszło z mocowań.

Jeśli w E34 i w E30 czynność ta jest niemalże identyczna, śmiem przypuszczać, że w E36 będzie podobnie.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
musisz złapac od gory i pociagnac , wtedy zejdzie z dwóch zatrzasków, potem lekko do gory bo w dwóch dolnych rogach są małe haki i masz je na wierzchu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.