Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wlasnie na powaznie przymierzam sie do zakupu drugiego BMW. Bede mial na to okolo 20 k, wybieram sie po nie do Niemiec, wiec liczac oplaty + transport wychodzi, ze na samo auto moge wydac do 17 k.

 

Zastanawiam sie nad E36 1.8/2.0 lub ewentualnie 1.8 TDS.

 

Doradzcie co lepiej - kupic benzyne i zagazowac (niestety ale bede musial) czy lepiej szukac ladnego 1.8 TDS (pytanie czy w tej cennie znajde cos co mogloby mnie zadowolic)

 

Zastanawialam sie tez nad 1.8 IS, tylko czy da rade zalozyc do niego gaz, slyszalem ze moga byc problemy (o tym, ze nie wypada miec gazu w is-ie slyszalem ale coz zrobic, tak musi byc)

 

Dziekuje za pomoc

Opublikowano

Kup IS albo TDS ale 2,5.

Zagazować się da wszystko ale na 100% nie pomoże to silnikowi. Jedź do dużej firmy zakładającej gaz i pogadaj z pracownikami.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Zagazowac zarowno IS-a, jak i 320i da sie, ale polecam instalacje sekwencyjna. Szczegolnie przy obecnych cenach instalacji - ja zalozylem sekwencje do 320i za 3 tys PLN.

 

Tak z ciekawości zapytam: dawno zakładałeś tą instalację?

Ja półtora roku temu do 320i dałem 5 tyś zł - aż tak przepłaciłem czy aż tak potaniało?

Bi Em DabylJu :P
Opublikowano
Jak ci nie zależy na osiągach, to 1.8tds. 2.5tds pali sporawo - nie jakoś dużo, ale po twojej wypowiedzi wnioskuję, że już za dużo. IS to jak myślisz o coupe, bo w sedanach zdaje się za wiele ich nie było. Optymalnie było by brać 2.0, albo większy i gazować - ale tylko sekwencją. Z tym, że zagazowana to większy koszt na wejściu.
Opublikowano
Zagazowac zarowno IS-a, jak i 320i da sie, ale polecam instalacje sekwencyjna. Szczegolnie przy obecnych cenach instalacji - ja zalozylem sekwencje do 320i za 3 tys PLN.

 

Tak z ciekawości zapytam: dawno zakładałeś tą instalację?

Ja półtora roku temu do 320i dałem 5 tyś zł - aż tak przepłaciłem czy aż tak potaniało?

 

Potanialo. Zakladalem tydzien temu, teraz instalacja sekwencyjna do czterocylindrowki kosztuje juz ok 2300 PLN.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.