Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jedno pytanie istotne: czy w obu wersjach silnikowych mamy ten sam zawias?
Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
Zawieszenie jest napewno inne, bo 323 ma ciezszy silnik. Nie wiem jak amortyzatory (ale raczej takie same), za to napewno spręzyny z przodu są inne.
Opublikowano
A to ciekawe co piszesz bo byłem wlasnie u mojego mechanika, ktory sprowadził ostatniio 323ti i bedzie tam wkladal V8(stary silnik jest do sprzedania jakby ktos chcial). Powiedział mi ze zawieszka jest taka sama. 316 ma inna, inne hamulce itp natomiast wersje ti miały takie samo zawieszenie... I "zgupłem" w tym momencie...
Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
No jakoś mało prawdopodobne. Przeciez 316i 318i 318is to prawie te same silniki. 4 gary, waga podobna. 323ti to juz inna bajka, 6 garow, wieksza waga silnika. Wiec jakim cudem w 318ti i 323ti moze byc to samo zawieszenie a w 316 inne, skoro 318ti wazy prawie tyle samo co 316i?. Z hamulcami sie zgodze, bo 316 ma bebny z tylu. A taki 100% wiarygodny ten mechanik?
Opublikowano
Mechanior jest jak najbardziej OK. Powiedział ze 2.5 jest zrobiony z innych materiałów i dzięki temu jest sporo lżejszy niż by sie wydawało. Co prawda jest cięższy od 1.8 ale niewiele...
Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
Powiedział ze 2.5 jest zrobiony z innych materiałów i dzięki temu jest sporo lżejszy niż by sie wydawało.

 

Dobrze powiedzial, te silniczki maja blok ze stopu aluminium :D

 

Co do zawiechy to porownaj sobie najlepiej na realOEM lub http://bmwfans.info/.

 

PZDR

Opublikowano
A to ciekawa sprawa bo np. Eibach Pro Kit ma inne dla obu modeli.

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Opublikowano

Hmmm... faktycznie!

Na bmwfans nie ma różnicy ale juz np na realOEM jest.

 

Przy 318ti wyróżniono zawieszenie seryjne, MTechnic i coś jeszcze - FOR VEHICLES WITH

NATIONAL VERSION EASTERN EUROPE

OR

POOR ROAD PACKAGE

 

Natomiast 323ti ma tylko zawieszenie seryjne(nie było MTechnica?) ale o innych numeraach niż 318ti.

 

Ale to jeśli chodzi o amortyzatory bo sprężyny maja takie same numery... A przecież to od nich zależy wysokość zawiasu? :roll:

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
zawiechy miedzy 4ro-cylindorwakimi a 6cio roznia sie. Nawet silnik z modelu 323 ma zawieche taka co 320 i 325 pomimo ze blok ma z aluminium. A jesli sprezyny sie roznia to i amory rowniez. Bo w koncu na czyms musza miec mocowania inne czy tez srednica calej sprezyny. Moze byc inne mocowanie poduszki w kielichu itp. Mysle ze z 316i, 318i, 318is nie bedzie pasowala zawiecha z 323i 325i oraz 328i.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
Wydaje mi sie ze jesli juz jest roznica to tylko w twardosci czy wysokosci zawieszenia. Raczej jesli chodzi o budowe i mocowania powinno być to samo. Przynajmniej byłoby dobrze bo przy wymianie zafundowałbym sobie zawieszke od 323 i byłoby super. optimum miedzy komfortem a prowadzeniem.
Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
dzisiaj widzialem sprezyne do 4cylindrowki i smialo moge stwierdzic ze do mojego sprezyna ma wieksza srednice tak samo jak z gruboscia zwoju. Jedynie z tylu sprzyny pasuja do tego i do tego modelu.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.