Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak zrobić test zegarów,oraz krok po kroku rozebrać czujnik paliwa w 525tds turing z 92r? Jak można zabezpieczyć [przykręcić] listwy na drzwiach przed kradzieżą,mnie rąbneli może ma ktoś jakiś patent.
Opublikowano

o tescie zegarow bylo tyle ze az glowa boli, poszukaj a napewno znajdziesz nie jeden watek na ten temat - powodzenia.

 

a co do listew to ja niemam zadnej recepty, mam tak jak kazdy i narazie jeszcze sa :)

 

devro.

  • 1 rok później...
Opublikowano
dziwne, ja też szukam o teście zegarów. Wpisuję w wyszukiwarkę "test zegarów" i oczywiście znajduje mi posty zatytułowane test zegarów ale w każdym z nich piszę że było tyle razy, widocznie ktoś niewłaściwie zatytułował posta i jest problem ze znalezieniem.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
tak, to dotyczy E34, ja mam E39 i w podany sposób nie idzie test zegarów.

 

To dlaczego w tytule jest [E34]??

Może jeszcze ktoś sie odezwie i pomoże.

 

pozdro

003.jpg
Opublikowano
już znalazłem na innej stronce, tutaj większość postów zatytułowanych "test zegarów" nie ma konkretnej odpowiedzi i dlatego są problemy ze znalezieniem czegokolwiek.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Podłącze się do tematu, bo zainteresował mnie filmik.

 

U mnie wskazówka obrotomierza na zgaszonym silniku jest w położeniu

poniżej zera.

 

Gdy odpalę silnik obrotomierz wskazuje 600rpm, a mam ustawione 800rpm, więc oszukuje o 200rpm.

 

Jak ustawic wskazówkę żeby była równo na zero??

003.jpg
Opublikowano
Naoglądałem się TDSów e34, mam w rodzinie pompiarza-dieslowca i jesteśmy wspólnego zdania że wskazówa ma być dokładnie tzw. "na godzinie 9tej" to jest 750 obr.
(OO)=== OO===(OO)
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Naoglądałem się TDSów e34, mam w rodzinie pompiarza-dieslowca i jesteśmy wspólnego zdania że wskazówa ma być dokładnie tzw. "na godzinie 9tej" to jest 750 obr.

 

Chyba kolega nie zrozumiał mojego posta.

 

Może ktos inny pomoże.

003.jpg
Opublikowano

Bosy, ja też tak mam, że czasami jak na przykład zamykam drzwi, to wskazówka jakby opada z 700 na 600, albo i niżej i tam już zostaje dopóki auto stoi na obrotach jałowych, i mam wrażenie, że mnie obrotomierz oszukuje (pod kompem pokazuje ponad 700 a na obrotomierzu powiedzmy sobie 550).

Odnoszę wrażenie, że może ta wskazówka ma jakiś luz na mocowaniu albo coś takiego, więc jeśli ktoś kiedyś rozbierał takie zegary, to może coś zasugerować.

Może u ciebie tez coś takiego jest.

 

/Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.