Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jak skasowac inspekcje i ikone zegarka?

wyczytalem na forum jak powinienem zrobic ale to nie pomaga

moze jakas inna metoda (e 39 97 rok)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wczoraj skasowałem bez problemu.Moje BMW 1997-12.Połączyłem pin nr 7 we wtyczce diagnostycznej z masą, pojazdu włączyłem zapłon i poczekałem około 15 sekund i jest skasowane.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo dziwne.Musisz kombinować z zapłonem,podłącz przewód i włącz zapłon i na odwrót pierw zapłon a pózniej przewód.Ikona zegarka kasuje sie niby w ten sam sposób.
Opublikowano

OIL-SERVICE - mostkujesz 7 (Servie Internal Reset) z pinem 19 (były przypadki ze do 19 nie byłą podłączona masa wiec wybierz 11 jezeli nie zadziala) (Masse) na około 12 - wtedy skasujesz właśnie klocki od oleju natomiast jezeli poczekasz dłużej (koło 20 sekund) sekund (te sam piny mostkujesz) kasuje się Inspection wraz z tym zegarkiem.

Wczęsniej oczywiście włacz zapłon lecz nie odpalaj.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
i niestety u mnie to nie podziałało.a co z ikoną zegarka?

Opisałem wszystko w poście dotyczącym inspekcji po liftingu

Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano
Czasami wystarczy wpisać w SZUKAJ a nie zaczynać 30 raz ten sam post.
http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano

Witaj a co w tym idealnego że zanim o coś poproszę wpisuję w SZUKAJ?

 

Myślę o innych przy okazji, bo jak ktoś będzie szukać rozwiązania będzie miał bardziej rozbudowane tematy a nie 30 identycznych - wiem bo o tym budziku (inspekcji) sam szukałem ;) ale czekam na zmianę oleje i wtedy pokasuje wszystko :)

 

Pozdrawiam

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano

k--wa panowie juz mi nerwy puszczają.próbowalem tych wszystkich metod

o których pisaliscie i nicccccccc,wierze ze z dobrymi checiamiami.czy z moim autem jest cos nie tak?KATAR14 a pod pinem 11 jest pusto, :doh: z licznikiem nic sie nie dzieje!!!tylko prosze nie piszcie ze mam jechac do serwisu :modlitwa:

Opublikowano

A wpisz w szukaj INSPECTION

 

jest sporo artykułów i linków do różnych metod

 

w zasadzie z tego co się orientowałem to sporo sposobów każdy dodaje coś nowego. Jedni mostkują na włączonej stacyjce inni na wyłączonej, jedni z otwartymi jedni z zamkniętymi drzwiami, inni przez diodę, czasami różnią się czasy. Czasami też nie mostkują z masą a z pinem 19, chodź niby to samo ale twierdzą że występuje inna różnica potencjałów (w sumie oryginalne resetery są właśnie do samego gniazda podłączane - jak wyczytałem 3 piny Zasilanie - Masa - Zegar(7).

 

Zobacz może znajdziesz coś ciekawego bo czasami czeka się sporo na odpowiedź a może coś się znajdzie. Fakt sporo tego i dublują się odpowiedź ale może znajdziesz coś co Ci pomoże.

 

Powodzenia :)

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.