Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam Od miesiąca wreszcie jeżdżę upragnionym autkiem-beemką (e30 316i M10)

Myślałem o wymianie zegarów ponieważ moje autko jest w wersji z zegarem a wolałbym z obrotomierzem :D tylko mam pytanie czy wymiana polega tylko na podmiance samych zegarów czy trzeba ciągnąć dodatkowe kable??

 

Już nie długo może wyląduje w nim silniczek M20 2,5literka (znalazłem z całym osprzętem w rozbitej maszynie w jednym z garaży w stolicy)ale to na razie tylko plany :mrgreen:

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano

to pozostaje znaleźć jeszcze odpowiednie zegary :D

 

Autko jest czerwone z roku'88

Stan IDEAŁ jak na ten rok! jedynie drobny luz na przekładni kierowniczej (niestety bez wspomagania) i amorki przód...czuje się jakby były pospawane hehe Na razie poczekają na wymianę bo jak wspominałem może będę miał większy silniczek :mrgreen:

 

...i jeszcze spsuł mi się wczoraj zamek od schowka(wypadł z niego jakiś metalowy odłamany element) i za nic się teraz nie da otworzyć Może ktoś ma patent jak to zrobić? żeby się do niego dostać to śruby musiałem z tyłu odkręcić i teraz wisi tylko na tym zamku

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano

Miałem kiedys takie auto , ten sam rok , silnik i kolor masz fotkę moze jezdzisz tym samym?

pozdr

Bez gazu nie ma JAZZU....
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

wracam do tego tematu... nabyłem zegary z obrotomierzem (po zapewnieniu przez sprzedającego że są od takiego silnika jak mój) i lipa!!! nie działa prawidłowo obrotomierz! kręci się tyko do ok 4300obrotów! jeszcze do tego pokazuje "inspection" Domyślam się że pewnie z powodu obrotomierza...

 

Może ma ktoś jakiś patent jak to zrobić by działało poprawnie? albo może ma ktoś na zbyciu sprawny 100% obrotomierz?

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano
Po prostu masz zegary nie od swojego modelu. Ja włożyłem kiedyś do swojej 318is zegary od 320 i wszystko było git tylko obrotomierz wskazywał max ok 4500obr.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Witam

Czy masz zegary z kostka z przodu/prawa strona na dole,biala/?

Jezeli tak ,to przeloz ta kosc ze starych do nowego,albo przeloz sam obrotomierz na miejsce zegara/bez problemu/.

pozdrawiam

Opublikowano

no właśnie przełożyłem sam obrotomierz... i kręci się tylko do ok 4500obr.

...nie widzę tam żadnych kości...

rozmawiałem wczoraj z kolegą który powiedział że najprawdopodobniej te zegary są od 6cylindrowego silnika (czyżbym dał się oszukać-sprzedawca zapewniał że są wyjęte z tego samego modelu co mój)

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano
Po prostu masz zegary nie od swojego modelu. Ja włożyłem kiedyś do swojej 318is zegary od 320 i wszystko było git tylko obrotomierz wskazywał max ok 4500obr.

 

jak włożyłeś zegary od 6cyl do 4 cyl to obrotomierz oszukiwał, trzeba jakąś przejściówkę założyć to bedzie dobrze pokazywał

BMW JUST FOR FUN!!!
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.