Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich !!!

Mam pytanie potrzebuje sie dowiedzieć jak sprwadza się silnik 3.5 w E34 jeżdże na obecny moment 520 24V z M50 (150KM) i jak wszyscy wiedzą przychodzi taki czas w że chce się zmienić na coś mocniejszego.

Dlatego zwracam się do was o kilka słów na temat tego silnika ,jak one się srwaują w połączeniu z automatem i z gazem.

Proszę o kilkia inforamcji ile taki silnik spala czy jazda z instalacją II generacji ma sens czy tylko sekwencja wchodzi w rachube i co jeszcze jak się wam wydaje czy kożystniej jest kupić 530 V8 czy moze jednak wspominany 535.

Jak wyglada sprawa zawieszenia czy jest ono takie samo jak mam teraz w 520 i to pytani zarówno do 3,5 i 3,0V8?

 

Czekam na szczere odpowiedzi!! Z góry dzięki!!

Opublikowano

Witam :D

Miałem ten sam problem z wyborem silnika w tym modelu, ale ostatecznie się zdecydowałem na 520i (150KM) ze względu na bardzo dobry stan techniczny. A wracając do tematu...odradzałbym silnik 3,5 R6 gdyż ma on "tylko" 188 KM czyli nawet mniej niż silnik m50 b25. Po drugie jest to stara konstrukcyjnie jednostka i nie oszukujmy się mocno paliwożerna. Jeżeli już się decydujesz na kupno auta z silnikiem większym niż obecny wybierz 3.0 V8. 218 KM jest według mnie najlepszą alternatywą spośród opisywanych przez Ciebie silników. Tematu gazu jeszcze nie przerabiałem w takich silnikach. Pozdrawiam.

Czarna bestia z czarną skórą...to jest to :)
Opublikowano
Witam :D

Miałem ten sam problem z wyborem silnika w tym modelu, ale ostatecznie się zdecydowałem na 520i (150KM) ze względu na bardzo dobry stan techniczny. A wracając do tematu...odradzałbym silnik 3,5 R6 gdyż ma on "tylko" 188 KM czyli nawet mniej niż silnik m50 b25. Po drugie jest to stara konstrukcyjnie jednostka i nie oszukujmy się mocno paliwożerna. Jeżeli już się decydujesz na kupno auta z silnikiem większym niż obecny wybierz 3.0 V8. 218 KM jest według mnie najlepszą alternatywą spośród opisywanych przez Ciebie silników. Tematu gazu jeszcze nie przerabiałem w takich silnikach. Pozdrawiam.

 

m30b35 ma 211 koni a nie 188

Opublikowano

Nie oszukujmy się mało kogo stac na (przynajmniej mnie) na jazde na PB95 w takim silniku dlatego od razu biore pod uwage samochod z gazownią.

Głownie chodzi mi o to czy te silniki należą do awaryjnych ten ktory teraz mam (2.0 M50 150KM)nie sprwia mi żadnych problemow ale jest po prostu za słaby dla mnie. Więc szukam dobrej alternatywy.

Opublikowano
Witam :D

Miałem ten sam problem z wyborem silnika w tym modelu, ale ostatecznie się zdecydowałem na 520i (150KM) ze względu na bardzo dobry stan techniczny. A wracając do tematu...odradzałbym silnik 3,5 R6 gdyż ma on "tylko" 188 KM czyli nawet mniej niż silnik m50 b25. Po drugie jest to stara konstrukcyjnie jednostka i nie oszukujmy się mocno paliwożerna. Jeżeli już się decydujesz na kupno auta z silnikiem większym niż obecny wybierz 3.0 V8. 218 KM jest według mnie najlepszą alternatywą spośród opisywanych przez Ciebie silników. Tematu gazu jeszcze nie przerabiałem w takich silnikach. Pozdrawiam

.

 

kolego ja mam 535i r6 i ma 211 kucykow i jest nie do zajezdzenie a te 3.5 v8 wlasnie maja 218 a nie jak napisales 3.0 i v8 jest drogie jezeli chodzi o elementy elektryczne silnika np.cewka zaplonowa szt.250zl uzywka a nowka 750zl.a co chodzi o kable wysokiego napiecia to komplet z kopulka i palcem kosztuje1500zl takze r6 jest duzo tansza w utrzymaniu mechanicznym

Opublikowano
bartek 535I

3.5 v8 wlasnie maja 218 a nie jak napisales 3.0 i v8

 

Z tego co się orientuje silnik M60B30 czyli 3,0 V8 ma własnie taką pojemność a nie 3,5

Pytanie do Bartek 535i

Czy użytkujesz auto na gazie czy tylko na PB (benzynie) jak wyglada sparawa spalania przy takim silniku i jak z awaryjnością silnika oraz z jego elastyką?

Opublikowano

Ogólnie części silnika i układu przeniesienia napędu do 535i są drogie (w porównaniu do M50) zaś do 530 V8 ku...sko drogie. Przy czym M30B35 mają opinie silników ciężkich od zajeżdżenia, pod warunkiem, że były prawidłowo eksploatowane i bez gazu. Co do osiągów to M30B35 lekko "łyka" M50B25 gdyż ma aż 305nm/4000 obrotów. Przy zagazowaniu 2 generacją stracisz do 20% mocy. Na co się osobiście nie zdecydowałem :roll: No chyba, że ustawią tak, że będzie palił 25l gazu /100, wtedy stracisz z 10% mocy. Zdrowy silnik M30B35 w piątce pali poniżej 15l Pb98/ 100 przy przewadze miasta, w automacie do 1l więcej.

 

Opowiem Ci o elestyce silnika M30B35 na Pb98 - krótko jest zajedwabista. Od 45 da się jechać na 4 biegu od 60 na 5 biegu. Na 3 biegu od 30 do 150 km/h.

Opublikowano
Witam :D

Miałem ten sam problem z wyborem silnika w tym modelu, ale ostatecznie się zdecydowałem na 520i (150KM) ze względu na bardzo dobry stan techniczny. A wracając do tematu...odradzałbym silnik 3,5 R6 gdyż ma on "tylko" 188 KM czyli nawet mniej niż silnik m50 b25. Po drugie jest to stara konstrukcyjnie jednostka i nie oszukujmy się mocno paliwożerna. Jeżeli już się decydujesz na kupno auta z silnikiem większym niż obecny wybierz 3.0 V8. 218 KM jest według mnie najlepszą alternatywą spośród opisywanych przez Ciebie silników. Tematu gazu jeszcze nie przerabiałem w takich silnikach. Pozdrawiam

.

 

kolego ja mam 535i r6 i ma 211 kucykow i jest nie do zajezdzenie a te 3.5 v8 wlasnie maja 218 a nie jak napisales 3.0 i v8 jest drogie jezeli chodzi o elementy elektryczne silnika np.cewka zaplonowa szt.250zl uzywka a nowka 750zl.a co chodzi o kable wysokiego napiecia to komplet z kopulka i palcem kosztuje1500zl takze r6 jest duzo tansza w utrzymaniu mechanicznym

 

Jest to 3.0 V8, 3.5i V8 był dopiero w E39 i E38 a Tu jest mowa o E34, jak najbardziej polecam Ci 3.5i M30B35, silnik dobrze sprawuje sie z gazem, nie ma żadnych problemów, ale polecałbym Ci szukać manuala :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.