Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W e30 były dwa silniki 1.8, pierwszy M10 ma regulacje zaworów, z kolei jego następca M40 już nie (zamiast tego ma cudowną hydraulikę :norty: )

 

Jeżeli masz M40 to niewiele poradzisz, :norty: (wpisz w wyszukiwarke M40 to się wszystkiego dowiesz) za to w M10 regulacja zaworów jest banalnie prosta i przyjemna :D

 

Zapewne ciekawi cię jak masz rozróżnić modele silników,

M10 ma łańcuch rozrządu, i ogólnie mniej plastików, najłatwiej zauważyć, że przy M10 nie ma przy chłodnicy zbiorniczka wyrównawczego, który w M40 już jest.

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
Zapewne ciekawi cię jak masz rozróżnić modele silników,

M10 ma łańcuch rozrządu, i ogólnie mniej plastików

 

 

Rzuci okiem i będzie wiedział :wink:

Opublikowano
witam także mam silnik m40 tylko 1.6 zapewne czeka cie wymiana hydro popychaczy zaworów ale też nie wiadomo w jakim stanie masz dźwigienki bo same hydro to koszt sztuki oscyluje w okolicach 50 zł/szt ale wymień wszystkie nie baw się w szukanie tego walnietego bo czasem mozna sie oszukać ale jest też inna opcja jeżeli nie klekocze ci wkółko to zalej go jeżeli masz w miare dobry silnik olejem qacker state on go elegancko wyciszy ja tak zrobiłem i pomogło chociaż szklanki i tak są do wymiany ale nie jeżdżę ciągnikiem co prawda nie pomoze to w stu procentach ale będziesz słyszał różnicę pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.