Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć

 

trochę przekieruję temat na inną rzecz: wczoraj zabrałem się za silnik krokowy. odkręciłem, przestawiłem ręcznie na skrajne położenie, przekręciłem kluczyk w stacyjce a cały mechanizm w środku powoli wrócił na swoje miejsce. niby wszystko ok. tylko że to powinno się zadziać "migiem". Wziąłem więc WD40 na próbę, wlałem pół ;) do środka, wyleciały jakieś gluty, powtórzyłem eksperyment i silnik w mgnieniu oka wrócił na swoją pozycję. Dzisiaj rano z odpalaniem nie było problemu i obroty jakby równiejsze....

To tak a propo gaśnięcia przy odpaleniu.

 

pozdrawiam - Kris

E39 540i touring jeszcze bardziej czarrrnaaa :twisted:

E30 325i touring diabelnie czarna (była!)

Opublikowano
Wymieniłem kolektor Very Happy całe szczęście szpilki poszły gładko, teraz fura na jałowym pracuje idealnie Smile cichutko w aucie się zrobiło i dynamika się jakby poprawiła Very Happy Pozdrawiam !!

 

No to w porządku. Napisz jak możesz czy zmieniałeś kolektor sam czy w warsztacie i ile zapłaciłeś za kolektor. Dzięki pozdroo

Opublikowano

Z wymianą tego miałem sporo problemów i to nie technicznych. Umówiłem się ze znajomym że użyczy kanału (bo bez tego to się nie da) i w momencie jak miałem odłączony kolektor od reszty układu wydechowego i odkręcone połowę szpilek okazało się że to duuuuży problem że zająłem ten kanał :mad2: Także musiałem skręcić to na szybkiego z resztą układu zabrałem szpilki i pojechałem do mechanika, który się tym zajął do końca !! Koszt nie wiem jaki będzie ma mi w poniedziałek powiedzieć.

KOLEKTOR(używany)-200zł+przesyłka NOWY-2500zł :jawdrop:

USZCZELKI-60zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.