Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!! Mam takie pytanko od 2lat siedze w Anglli- pracuje , mieszkam jednym słowem zyje. niebawem planuje dokupic do mojej E34 520 24v wlasnie E38 jakes 730 no moze 740. Mam pare okazji do wyrwania tanich samochodow tej serii. jednak nienawidze kierowania samochodem ktory ma po prawej stronie kierownice.I mam tu pare pytan: Czy warto przerabiac kierownice, czy jest oplacalna ta przerobka w Polsce, jakie sa tej przerobki koszta, a glownie mowic czy to z czasem nie bedzie psuc sie itd. A tak przy okazji czy do e 38 gdzie jest klima na pokretla da sie nie drogo zmienic na klimatronik i czy da sie zalozyc nawigacje 16:9 do samochodu ktory wogole jej nie mial. bo wlasnie juz ogladalem takie piekne bmw e38 730 na kremowych skorach jednak nie miala klimatronika i nawigacjia.A przy przekladce tej kierownicy z prawej na lewa z checia bym sobie ta nawigacje i klimatronik zalozyl oczywiscie jesli jest to mozliwe.

 

Prosil bym o jakes wypowiedzi? pomozcie ,uswiadomcie mnie[/b]

Opublikowano

... robią w kraju takie przekładki ale nie wiem czy w tym przypadku jest to opłacalne i czy tak tanio to wyjdzie .

- po za kierownicą trzeba wymienić układ kierowniczy / przekładnie / , kokpit / nachylenie w stronę kierowcy / " tunel " też nie będzie pasował do " normalnej " deski , siedzenia kierowcy bedą miały inna regulacje , poza tym nie wiadomo jaka jest tam długość wiązek pod deską , czy będzie je można " naciągać na lewą stronę , sterowanie lusterkami , układ wycieraczek też będzie do wymiany bo bedzie inne pole czyszczenia , światła przednie - trzeba przystosować do " normalnego " ruchu , pedały , układ hamulcowy / pompa , abs - jest z prawej strony / i jeszcze pewnie parę rzeczy które o tej godz. pewnie umkneły - a już dokładanie NAVI ... pewnie da radę dobry fachowiec od elektroniki ale czy go znajdziesz ? ile weźmie ?...

 

- myślę że kupno po " drugiej " stronie Kanału będzie tańsze

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
Robilem taka przekladke dwa razy. Pierwszy raz byl to ford mondeo ok. 98 r, nie bylo tu zadnych problemow gdyz mialem do dyspozycji "dawce" w postaci wydachowanego identycznego forda. Ponadto ford (przynajmniej modeo) jest symetyczny i wystarczy wywiercic otwory w odpowiednich miejscach, a z prawej strony zaslepic. Drugi raz to byl peugeot 406 99 r. tu sytuacja byla juz zupelnie odwrotna. Nie mialem "dawcy", ksztalt blach zupelnie nie pozwalal na taka przerobke bez ciecia i spawania. Ogolnie nad tym peugeotem spedzilem blisko miesiac czasu i generalnie (nie chwalac sie bo nie ma czym) zrobilem to tak zeby sie go poprostu pozbyc (czyli na od...). Oba te samochody maja moze 1/5 tej elektroniki niz e32 nie mowiac juz o e38!!! Wiec jezeli moge Ci radzic, to odpusc sobie takie przerobki!!! Wydasz na to mase pieniedzy, a efekt bedzie mierny.

Szukasz czesci do swojego BMW??


Pisz na gg 1211423!!!

Opublikowano

Zgadzam sie z Pawłem. Nie polecam.

Wydaje się że wystarczy "przekręcić" na lewo wszystko ale to nie takie proste.

W E38 musisz zmieniać ścianę grodziową a to już ingerencja w konstrukcję auta. A co sie stanie w przypadku wypadku? Nie chce myśleć :?

Pozdraiwam

Marzenia sie spełniają-->mam E38 :)

Moja historia

Opublikowano

Co do przekladki z prawej na lewa, to Kolego piszesz ze mieszkasz/pracujesz/zyjesz w Angli to po jakiego grzyba Ci bawic sie w jakies kombinacje=przekladania.

Co do Navi to pewnie ze sie da.

Skontaktuj sie z Sebastem z tego forum, napewno Ci wszytko pieknie wytlumaczy.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

zadzwon do firm specjalizujacych sie w takich uslugach i zapytaj jaka cena za to konkretne auto, chyba lepiej i taniej bedzie kupic auto np w niemczech.

 

jak sobie wyobraze ile rzeczy jest na odwrot to mi sie odechciewa, drzwi, zamki, elektronika ich, lusterka, przekladnia, pewnie i wspomaganie albo same weze, serwo, pewnie i abs, trakcja, komputery. ech, potem auto nie do sprzedania, bo wyglada jak po pozadnym dzwonie. nic nie pasuje i wszedzie przerobki.podjedz do elektryka , pierwszego lepszego, i zapytaj czy podejmie sie przedluzenia wiazki kabli pod siedzeniem o 10 cm i ile da gwarancji na to , jak zobaczy jaka to ilosc to chyba sie nie zdecyduje, pod deska jest tego o wiele wiele wiecej niz pod tylnia kanapa.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Przekładka profesjonalna może kosztować pomiędzy 4-6 tyś pytałem kiedyś przy jakiejś okazji z GB

 

Jeśli chodzi o pozostały sprzęt - doposażanie - poszukaj wersji która Ci odpowiada bo tu telewizorek tu CD tu nawigacja - podłączenia fachowcy kabelki i jeśli tego nie potrafisz zrobić sam to kilka tysiów pęknie

 

Pozdro

mario

Opublikowano
Witam. :mad2: Podobno z tego co sie dowiadywalem nie trzeba zmieniac sciany grodziowej w takim samochodzie, wmiare dobrze to pasuje bez jakichs duzych zmain scian grodziowych.To ze trzeba zmienic caly kokpit, tunel srodkowy itd. To normalne a co do ceny czyli jakies 4-6 tys. to tego tez sie spodziewam tylko chodzi mi glownie o to czy takie auto nie bedzie sie po takiej przerobce pier....... Bo takie autko w Anglii gdzies z 98r. moge wyrwac za jakies 10 tys. zł. takze taka przerobka moim zdaniem by byla oplacalna, jednakze boje sie takich sytuacji tego typu ze nocna jazda bede mosial udezac w zegary z piachy bo mi podswietlenie ginie a e38 to nie jest moim zdaniem jakis tylko srodek lokomocji tylko autko z charakterem :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.