Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem z ktorym nie moge sobie poradzic. Na forum znalazlem troch info ale tylko o strszych wersjach.

Samochod : 320d (2002)

Silnik: M47N (150KM)

 

Historia:

1. Zapalila sie kontrolka od poziomu plynu chlodzacego, okazalo sie ze padla wiskoza wywalilo plyn bo sie zagrzal.

2. Zmienilem wiskoze i okazalo sie ze strzalka temperatur dochodzi tylko do pierwszej kreski (przy ostrzejszej jezdzie plyn nadal wywala przez korek).

3. W zwiazku z tym wymienilem termostat. Temperatura cieczy chlodzacej jest juz w normie ale nadal cisnienie jest tak wysokie ze wywala mi plyn przez korek (on ma takie zabezpieczenie zeby przy duzym cisnienie puszczal)

4. Odpowietrzylem chlodzenie ale nie wiem napewno czy dobrze. Znalazlem 3 sruby plastikowe (przy zbiorniku wyrownawczym i dwie przy silniku) i po nagrzaniu odkrecilem kazda z nich po kolei. Z dwoch prawie odrazu lecial plyn a z jednej dlugo lecialo powietrze.

 

Czy ktos ma jakies pomysly co moze byc nadal nie tak ze mam za duze cisnienie w ukladzie chlodzenia?

(nadal zapowietrzony?)

Opublikowano
to jest objaw peknietej uszczelki pod glowica (raczej napewno) lub co gorsza mogles uszkodzic glowice . nic jak zwalac glowice i wszystko bedziesz widzial
Kierowco jeszcze dyszka zajrzyjmy smierci w oczy !!
Opublikowano

Hmm.

Nie jestem pewnien czy to moze byc uszczelka pod glowica. Na zimnym silniku kompresja tez by puszczala a na zimnym weze sa mieciutkie.

Dodatkowo jak by puszczala uszczelka to czy plyn nie byl by zupelnie zasyfiony?

Moj jest caly czas zielony i tylko leciutko przybrudzony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.