Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich fanów marki,

 

Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem m4ob16 w pudle

e36. No i mam wielki problem, czyli spalanie: (szukałem ale takiej sytuacji na forum nie znalazłem)

 

trasa, prędkość 90-110 km/h ---> ok. 6-6,5 L

miasto, krótkie odcinki (5 km) ---> 14-15 L :cry2: :cry2: :cry2:

 

Olej wymieniony, pakiet filtrów i świece też. Pali równo na wszystkie gary. Silniczek krokowy przeczyszczony.

Ktoś może poradzić co jest grane? Sonda? Tylko dlaczego na trasie jest wszycho ok.

 

Poradzcie coś koledzy bo już nie wiem co czynić.

 

ps. czy grzałka od sondy ma jakiś bezpiecznik w skrzynce?? jak tak to może wiecie który to.

 

Będę wdzięczny za wszystkie rady :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano

przy tak krótkich przebiegach, to się nie dziw - wszystko jest w normie

jak po mieście pojeździsz np. po 15 km, to na pewno zejdzie

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
witam wszystkich fanów marki,

 

Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem m4ob16

 

Dzisiaj jestem trzezwy,ale jak to przeczytalem,to wyjalem flaszke :P

Te 14-15 po miescie to wyraznie za duzo!Chyba ,ze lamiesz przepisy!

Ja tez jestem szczesliwym posiadaczem tego silniczka :mrgreen: i mnie pali w miescie miedzy 8 a 9l przy bardzo lagodnej jezdzie.

pozdrawiam

Opublikowano

no też tak myślę.... 14-15 to można m50(52)b25 zrobić a nie silnikiem 1.6i

 

co może być nie tak?? jest jeden objaw, który nie wiem czy wogóle jest problemem. Przy przekręconym kluczyku (silnik nieodpalony) słychać syczenie w okolicy kolektorów, gdzieś obok przepustnicy. Nie bardzo wiem w którym miejscu :|

 

Może to was koledzy na coś nakieruje :modlitwa:

Opublikowano
tak dla porównania to 15 w miescie pali moja 2.5 benzyna. Zobacz czy masz szczelne przewody powrotu paliwa do baku.
BMW - Nie dla idiotów
Opublikowano
rozumiem że przy przekręconym kluczyku wejść pod auto i patrzeć czy nie kapie benzynka ?? coś czuję że bez wizyty u doktora się nie obejdzie :mad2:
Opublikowano
Silnik musi być uruchomiony, zeby pompa paliwa podawała je pod ciśnieniem. Wejdz pod auto, zobacz wszystkie przewody paliwowe i ich łączenia. To tak na początek, nieszczelność tego układu jest bardzo rzadka, ale jak ktos tam kiedyś kombinował to bardzo prawdopodobne. Sprawdzić nie zaszkodzi, jak nie to do lekarza:D Tylko nie pierwszej pomocy bo to oznacza pewna smierc! Pozdro![/url]
BMW - Nie dla idiotów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.