Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy zwykłej jeżdzie jest wszystko ok, jak postoje troche w korku czy na światłach zaczyna się grzac - wskazówka przesuwa się w prawo nawet do czerwonego. Jak jade gdzieś z górki z dużą prędkością i hamuje silnikiem temperatura spada i wskazówka przesuwa się w lewo. W normalnym trybie jazdy wszystko jest w porządku i wskażnik stoi pionowo. Chłodnica grzeje się cała, visco na zimnym silniku można swobodnie kręcić.

Co to może byc ? Zapowietrzona ?

Opublikowano
Na 100% visco, jak by była zapowietrzona to by grzała się cały czas. Było sto razy na forum nastepnym razem :search: bo jak Cie adminy zobaczą to dadzą po uszach :twisted:

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Opublikowano
Szukałem, szukałem i z tego co wyczytałem to na zimnym silniku ma być lekki opór na visco a na ciepłym ma się kręcić lekko - i tak też jest. Jak by był walniety termostat to by grzała sie tylko góra chłodnicy z tego co wyczytałem w :search: a u mnie grzeje sie cała. Tak wiec grzecznie się pytam bo może ktoś miał tak samo i wie co jest grane :)
Opublikowano
Szukałem, szukałem i z tego co wyczytałem to na zimnym silniku ma być lekki opór na visco a na ciepłym ma się kręcić lekko

 

 

Gdzie Ty takie bzdury wyczytał :?: :duh: Pomysl na logike, skoro silnik jest zimny to na cholere wentylator ma sie krecic szybko :?: A jak ciepły powoli :?: Zreszta nie dziwi Cie to ze gdy jedziesz i chlodnica jest chłodzona powietrzem to wszystko jest cacy :?: Wentylator odprowadza ciepło z chłodnicy zwłaszcza podczas postoju, jeśli visco jest do dupy to tylko na postoju bedzie sie grzac, a jak termostat lub zapowietrzona to zawsze.

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Opublikowano
Moim zdaniem to układ masz zapowietrzony. Miałem ten sam problem. Jak stałem w korku albo na światłach wskazówka leciała do czerwonego pola. Pojechałem do mechanika i się okazało że układ zapowietrzony. Odpowietrzyłem i wszystko si. Tak więc musisz odpowietrzyć, a przy okazji sprawdź czy masz szczelny ten układ. Ja nie sprawdziłem i potem musiałem chłodnicę wymieniać bo przeciekała i płyn mi uciekał... Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.