Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam.

pisalem juz wczesniej

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=46379

 

zaprowadzilem auto do "mechanika". dopatrzyl sie nieszczelnosci w chlodnicy (na samej gorze, obok wlewu plynu) wiec ja skleil. nic to nie dalo bo klej nie poradzil sobie z cisnieniem w chlodnicy. kupilem inna, uzywke. wlozyl ja, zalal borygo. mowil, ze nie byla niedogrzana na dole. wylaczyl silnik i po chwili wywalilo waz na gorze chlodnicy. zalalo cala komore silnika. teraz upiera sie przy tym zeby sprawdzac pompe wody. wydaje mi sie (zaznaczam ze w tych tematach jestem dopiero poczatkujacy) ze pompa jest ok skoro podawala wode na starej chlodnicy. kazal tez kupic termostat (bo byl wyjety). nie wiem czy jest konicznosc. sam przyznal sie ze nie wie co to moze byc. poczatkowo myslalem ze to uszczelka pod glowica. teraz nie mam juz pojecia. zalamany jestem. prosze o jakies rady. z gory thx. :mad2:

Edytowane przez bartek_gol
Opublikowano
Sprawdz najpierw czy chłodnica którą kupiłeś nie jest zatkana, potem kup i załóż termostat, odpowietrz układ i zobacz co się będzie działo.

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano

Termostat niedroga rzecz a potrzebna...

 

Podjedz później jeszcze do jakiegoś mechanika który ma przyrząd do sprawdzania czy uszczelka pod głowica nie jest wydmuchana...

 

jeśli to nie to to masz do wymiany pompę lub visco.

 

Visco możesz sprawdzić deptając na gaz :) czym większe obroty tym szybciej ma chodzić:)

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.