Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem jak w temacie. Jadąc dziś A4 na piątym biegu silnik reagował na pedał gazu do 2,5 tyś obrotów. Przejawiało sie to tym,że pod górke jechałem max 100km/h z gorki max do 140km/h , nie przekraczając magicznej liczby 3 na obrotomierzu:). Pojawiały się przebłyski w postaci wyższych obrotów,ale po chwili znów blokowało.

Samochód ma 186 tyś km przebiegu, przy 160 tyś wymieniałem przepalone końcówki wtrysków w ASO BMW Sikora. Tankuje tylko bp ultimate.

Proszę o Waszą fachową pomoc w usunięciu usterki oraz polecenia dobrego warsztatu w okolicach Krakowa.

Z góry dziękuje, Pozdrawiam!:)

Opublikowano

Zadna lampka sie nie pali:). Silnik spala idealnie(1000km na baku!), nie kopci....dzis na odcinku 200 km autostradą problem sie powtórzył.

Od 2 tys obrotów utrata mocy, co ciekawsze problem pojawa sie rowniez przy mniejszych predkosciach na drogim biegu, ciągnie tylko do 2 tys obrotów i natychmiastowo spada moc.

Podpinać go pod kumputer ????

Opublikowano
Jestem przekonany że to wtryskiwacz.Miałem to samo,silnik kręcił tylko do 2-2,5tys.obr.Podpięcie pod komputer pokazało błąd w postaci zawieszającej się iglicy na wtryskiwaczu sterującym.Wymiana i część kosztowało mnie około 900zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.