Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wwszystkich

Problem jest taki mam 320 e30 z 89r niestety na gaz( pierwsze i ostatnie bmw z gazem) przez 6 miesięcy od zakupu było wszystko OK.

Aż tu nagle bumm... strzał. Przepływomierz do wymiany

Wymieniłem przez 2 tygodnie było wszysytko OK jeździłem bez problemów do wczoraj.

Auto jak jest na zimnym silniku wszystko jest super po 3 minutach obroty spadają około 500 potem wspakują na 600- 700 i się stabilizują.

Po jakichś 7 minutach obroty spadają do 200 zapalają się kontrolki i zdaża się, że gaśnie silnik. Dzieje się tak samo na gazie i na benzynie.

Dodam że od wymiany przepływomierza - niestrzelił ani razu.

Zaczyna mnie to już troche drażnić - czy jedynym rozsądnym pomysłem jest demontaż gazu.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

 

Ja miałem podobny przypadek w 1.8i na benzynie. Podejrzewałem przepływkę, krokowy, albo sonde. Wszystko sprawdziłem i przeczyściłem razem z wężami no i niby lepiej ale nie do końca. Długo się zastanawiałem i na forum też pytałem no i okazało się że wąż od przepływomierza - ten z kolankiem do kolektorów jest pęknięty na łączeniu i dostawał lewe powietrze. Wymieniłem na nowy (70zł) i narazię jestem zachwycony.

 

Pozdro

Opublikowano

sprawdz wszystkie weze gumowe czy nie lapia lewego powietrza. mozesz tez podkrecic mala srubka obroty ktora znajduje sie przy przepustnicy, ustaw sobie z 700 na 900..silnik krokowy tez mozesz wyczyscic.

przeplywke napewno kupiles z takim samym numerem dedykowanym do swojego silnika ?

Opublikowano

Numer seryjny przepływomierza się zgadza..

Byłem dzisiaj na regulacji gaz w polecanym serwisie to się chłop za głowę złapał jak można tak gaz założyć:

Reduktor do 100 konnego silnika

Przewody miedziane nie tej średnicy

Rurka do kolektora długości ponad 2 metrów itd itd

Auto już z gazem kupiłem jest jeszcze na gwarancji... No to zadzwoniłem do federacji konsumenckiej co mam zrobić .... Bardzo miła Pani poinformaowała mnie co mam zrobić w zaistniałej sytuacji.

No to już z papierkiem w reku jadę do firmy a tu co firma już nie istnieje i jak już się dowiedziałem jest jeszcze wielu oszukanych...

Raczej czeka mnie wymiana paru podzespołów co łączy się z kosztami około 500zł

Gazownikowi udało się usunąć spadanie obrotów podkręcając trochę obroty i jest wszytko OK ale powiedział, że jest to raczej zabieg chwilowy.

Opublikowano
...mozesz tez podkrecic mala srubka obroty ktora znajduje sie przy przepustnicy, ustaw sobie z 700 na 900..
tylko jak już tam zaczniesz gmerać, co generalnie nie jest wskazane, nie zapomnij o ustawieniu czujnika położenia przepustnicy tak aby zrobił "klik" przy puszczonym pedale gazu.... bo ta śrubka o ile pamiętam wpływa na przepustnicę ale nie a czujnik.

ale mogę się mylić ;)

 

pozdro Kris

E39 540i touring jeszcze bardziej czarrrnaaa :twisted:

E30 325i touring diabelnie czarna (była!)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.